Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،دارابی رییس سازمان صنعت معدن تجارت استان کرمانشاه؛ در خصوص اهمیت جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب، مطالبی را بیان و کمیته‌های سه گانه‌ای را که در مرکز استان برای ایجاد هماهنگی و یکپارچگی اقدامات و فعالیت‌هایی را با عناوین کمیته طرح و برنامه برعهده دارند خواست اطلاعات خود را از پروژه‌های قابل افتتاح در سطح استان، پروژه‌های ملی، معرفی چهل چهره برتردر حوزه‌های صنعتی، معدنی و تجاری، مسایل زیرساختی مناطق خود بالا ببرند و همه برنامه‌هایی را که به منظور تکریم و بزرگداشت چهل سالگی انقلاب در مرکز استان صورت خواهد گرفت، در سطح شهرستان‌ها هم دقیقا و در مقیاس کوچک‌تر انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارابی گفت : ما به هیچ وجه نمی‌خواهیم فعالیت‌ها و برنامه‌های شما در بزرگداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب به تعریف و تمجید از یکدیگر و از سایر مسولان سپری شود، بلکه هدف این است که به طور واقعی اقدامات، فعالیت‌ها و خدماتی را که طی چهل سال در حوزه‌های مختلف به مردم ارایه شده، مناسب و متناسب با واقعیات، به ارائه شود و همه مردم در جریان خدمات نظام و دولت قرار بگیرند.

علی نظری؛ مدیر پدافند غیرعامل و مسول امور شهرستان‌ها گفت: از قبل در نامه‌ای با ۱۱ ماده و موضوع مهم، اطلاعات لازم را در اختیار روسای شهرستان قرار داده ام.

وی موارد مذکور را ایجاد هماهنگی با استان در اجرای برنامه ها، تماس‌های مستقیم و مکرر با فرمانداری‌های شهرستان، بررسی و تنظیم برنامه‌های مربوط به افتتاح پروژه‌های تعریف شده در ایام دهه فجر، حضور فعال در غبار روبی مزار شهدا، سرکشی به خانواده شهدای اصناف، ایجاد هماهنگی و تماس با ائمه جمعه جماعات اعلام کرد .

فیض جعفری؛ رییس اداره طرح و برنامه و مسول کمیته طرح و برنامه ستاد بزرگداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، مستندی از اقدامات، شاخص‌ها و فعالیت‌ها در بخش‌های صنعتی، معدنی و تجاری را در خصوص واحد‌های صنعتی پیش و پس از انقلاب و درصد رشد آن ها، شهرک‌های صنعتی و ویژگی‌های آن‌ها و تغییر شهرک‌ها به نواحی صنعتی پس از انقلاب، ظریت تولیدات صنعتی قبل و بعد انقلاب، ظرفیت‌های صنعتی ایجاد شده بعد از انقلاب مانند محصولات پتروشیمی، خودرو سازی، ریخته گری قطعات دقیق صنعتی، جعبه فرمان خودرو، شاسی خودرو، میلگرد و تیرآهن، اسکلت فلزی و سوله، کاشی و سرامیک، گچ ساختمانی، رب گوجه فرنگی، روغن نباتی، انواع دارو، خوراک دام و طیور، کشتارگاه دام و طیور انواع پارچه، فرش ماشینی، سموم دفع آفات نباتی مطالبی را مطابق با گزارش تنظیمی بیان کرد.

فیض جعفری همچنین در مورد توسعه معادن، اکتشافات تا بهره برداری و درصد رشد آن‌ها پس از انقلاب توضیح داد.

وی در مورد توسعه حوزه تجارت، صادرات، کارت‌های بازرگانی، فعالیت های سازمان در بخش گمرکات و مرز‌های رسمی، بازارچه‌ها و مجوز‌های مربوط به مشاغل خانگی توضیحات مسبوطی اداری داد .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری نشست رییس سازمان صنعت معدن تجارت استان کرمانشاه با روسای شهرستان‌های تابعه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: ارتش هشت شهید مدافع حرم، ۲۰ شهید در دوران کرونا و بیش از ۵۰۰ شهید ترور را تقدیم کشور کرده‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، امیر مراد خوش‌کنار، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت روز ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان، بیان کرد: عملیات غرورآفرین وعدۀ صادق مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان به‌ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و این عملیات هیمنۀ پوشالی دشمنان را فروریخت.

او با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک اتفاق نبود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی نهال ثمرنشسته‌ای از خون شهیدان و حق‌طلبانی است که با رژیم ستم‌شاهی مبارزه کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب ارمغان فداکاری و خلوص امت اسلامی بود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی پیوندی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن را ایجاد کرد که نیروهای نظامی با مردم نقش مهمی در پیروزی آن ایفا کردند.

امیر خوش‌کنار بیان کرد: امام(ره) ارتش را در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم و سرافراز کرد و ارتش نیز به ندای ملکوتی امام لبیک گفت و در کنار ملت نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشت.

او با بیان اینکه نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی با موشکافی و ژرف‌نگرشی نمایان می‌شود، یادآور شد: ارتش 48هزار شهید در دوران دفاع مقدس، هشت شهید مدافع حرم، 20 شهید در دوران کرونا و بیش از 500 شهید ترور را تقدیم کشور کرده‌است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان با بیان اینکه نیروهای ارتش برای امنیت این مرزوبوم تمام‌قد در مناطق عملیاتی حضور دارند، خاطرنشان کرد: ارتش با تمام وجود در زمینه‌‌های سیل، زلزله و کرونا برای آرامش مردم مجاهدت می‌کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • هسته های هنری در استان بوشهر ایجاد می شود
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰
  • پایش مزارع کلزا در منطقه چنقرالوی پل شهرستان ارومیه