Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@21:04:26 GMT

بهترین هاستل‌ها در جهان برای سفری ارزان+عکس

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۰۱۱۲

بهترین هاستل‌ها در جهان برای سفری ارزان+عکس

بهترین هاستل‌های سال 2019 میلادی کدام هستند؟ روزنامه "دیلی میل" از هاستل Road House پراگ در جمهوری چک به عنوان بهترین هاستل جهان یاد می کند. آفتاب‌‌نیوز : سرویس اجتماعی- هاستل برخلاف هتل اقامتگاهی است که شما با چندین نفر دیگر در یک اتاق اقامت خواهید داشت. افرادی که سعی می‌کنند سفری اقتصادی و با بودجه کم را برنامه‌ریزی کنند معمولا به جای هتل به هاستل می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
به گزارش آفتاب‎نیوز؛ بهترین هاستل‌های سال 2019 میلادی کدام هستند؟ روزنامه "دیلی میل" از هاستل Road House پراگ در جمهوری چک به عنوان بهترین هاستل جهان یاد می کند.
همچنین هاستل Maya Papaya در گواتمالا بهترین در آمریکای شمالی است و Wombats City بهترین هاستل در بریتانیا. اگر به دنبال بهترین جو و فضا در یک هاستل هستید در ایتالیا به 5 Terre Backpackers سر بزنید و بهترین هاستل برای کیف پول‌تان و صرفه‌جویی در خرج پول نیز Dalat Friendly Fun در ویتنام است. 
این رتبه‌بندی براساس ارزیابی سایت Hostelworld.com صورت گرفته است که هاستل‌های سرتاسر جهان را از نظر مقرون به صرفه بودن، نوع مکان، فضا، امکانات، امنیت و پاکیزگی مورد داوری قرار داده است.
بیش از 36 هزار هاستل از 170 کشور جهان مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هتل هاستل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عیدیHD»؛ سفری به سرزمین طنز و خلاقیت

به گزارش قدس آنلاین، در ایام نوروز ۱۴۰۲، پلتفرم فیلیمو با رونمایی از برنامه گفتگو محور طنز "عیدیHD" به کارگردانی و اجرای امیرحسین قیاسی، گامی نو در عرصه سرگرمی مخاطبان خود برداشت. این برنامه ۱۰ قسمتی با فضایی شاد و صمیمی، با بهره‌گیری از طنز هوشمندانه، خلاقیت در اجرا، حضور چهره‌های محبوب و استفاده از جذابیت‌های بصری و موسیقی، به یکی از برنامه‌های محبوب نوروزی تبدیل شد و توانست نام خود را در میان برنامه‌های گفتگو محور طنز ماندگار کند.

برخلاف بسیاری از برنامه‌های گفتگو محور مرسوم که در چارچوب سوالات کلیشه‌ای و تکراری گرفتار شده‌اند، عیدیHD با اتکا به خلاقیت و نوآوری، فضایی متفاوت و جذاب را برای مخاطبان خود رقم زد. قیاسی با دوری از کلیشه‌ها و پرسش‌های تکراری، به گفتگوی صمیمی و خودمانی با مهمانان برنامه می‌پرداخت و با طرح پرسش‌های ظریف و طنزآمیز، آنها را به واکنش‌های جالب و خنده‌دار وادار می‌کرد. این رویکرد، فضایی شاد و مفرح را برای مخاطبان ایجاد می‌کرد و آنها را به تماشای ادامه برنامه ترغیب می‌کرد.

علاوه بر پرسش‌های طنزآمیز، قیاسی از خلاقیت در اجرا نیز بهره می‌برد. استفاده از جذابیت‌های بصری مانند نمایش تصاویر و ویدئوهای مرتبط با موضوع گفتگو، اجرای حرکات طنزآمیز و همچنین خرق عادت در نحوه معرفی مهمان، به جذابیت برنامه می‌افزود. این خلاقیت‌ها، عیدیHD را از یک برنامه گفتگو محور معمولی متمایز می‌کرد و آن را به تجربه‌ای منحصر به فرد برای مخاطبان تبدیل می‌کرد.

حضور چهره‌های محبوب و شناخته شده سینما و تلویزیون در عیدیHD، از دیگر عوامل موفقیت آن بود. مریم امیرجلالی، ابوطالب حسینی، بهمن هاشمی و ... از جمله مهمانان این برنامه بودند که با حضور خود، لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان رقم زدند. این چهره‌های محبوب با شوخ طبعی خود، به جذابیت برنامه می‌افزودند و مخاطبان را به تماشای ادامه آن ترغیب می‌کردند.

استفاده از موسیقی‌های خاطره‌انگیز و نوستالژیک در برنامه، حس و حال خاصی به آن می‌بخشید. بخش اجرای زنده موسیقی که ترانه‌های خاطره‌انگیز را با ملودی‌های متفاوت اجرا می‌کرد، از دیگر جذابیت‌های عیدیHD بود. این بخش از برنامه، علاوه بر ایجاد فضایی شاد و صمیمی، حس نوستالژی را در مخاطبان زنده می‌کرد و آنها را به یاد خاطرات گذشته می‌انداخت.

تیتراژ ابتدایی برنامه که ترکیبی از آهنگ‌های ضرب‌دار با رژه ارتش‌های مختلف جهان بود، از همان ابتدا نوید یک برنامه متفاوت و سرگرم‌کننده را می‌داد. این تیتراژ بامزه و خلاق، مخاطبان را برای تماشای ادامه برنامه مشتاق می‌کرد و آنها را به دنیای طنز و خلاقیت عیدیHD رهنمون می‌شد.

عیدیHD با طنز هوشمندانه، خلاقیت در اجرا، حضور چهره‌های محبوب و استفاده از جذابیت‌های بصری و موسیقی، به یکی از برنامه‌های محبوب نوروزی در فیلیمو تبدیل شد. این برنامه نشان داد که با کمی خلاقیت و نوآوری، می‌توان برنامه‌های گفتگو محور را به تجربه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده برای مخاطبان تبدیل کرد. عیدیHD نه تنها لحظات مفرحی را برای مخاطبان خود رقم زد، بلکه به عنوان نمونه‌ای از یک برنامه گفتگو محور خلاق و متفاوت، در ذهن مخاطبان ماندگار شد و به عنوان نقطه عطفی در تاریخ برنامه‌های گفتگو محور طنز در ایران شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • سفری تصویری به «سرزمین مقدس»
  • «عیدیHD»؛ سفری به سرزمین طنز و خلاقیت
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • (ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!
  • اسپوتنیک: موشک‌های ایران به حفاظت‌شده‌ترین نقطه اصابت کرد
  • خوشحالی اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا؛ بهترین تیم جهان! / عکس
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • همه چیز در مورد گران‌ترین و ارزان‌ترین جت‌های شخصی