Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@18:58:37 GMT

کمک آل سعود به شخصیت های «معاند اسلام»

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۰۳۶۶

کمک آل سعود به شخصیت های «معاند اسلام»

عربستان به یک مرکز ضد اسلامی که به ترویج اسلام هراسی و تحریک کاخ سفید بر ضد مسلمانان آمریکا مبادرت می ورزد، کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، عربستان به یک مرکز آمریکایی با نام «مجموعه تحقیقات امنیتی»  که موسسان آن شخصیت های ضد اسلامی هستند و اسلام هراسی را ترویج می دهند، کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز با نام اختصاری«اس. اس. جی»به ریاست «جیم هانسون» و معاونت «دیوید ریبوی» فعالیت می کند.

این دو شخصیت فعال ضد اسلامی به انتشار انزجارطلبی ضد مسلمانان در آمریکا اقدام می کنند. از این دو شخصیت ضد اسلامی اظهارات انزجار طلبانه ضد مسلمانان منتشر شده است که بر محدود کردن مسلمانان تشویق می کند.

 

این مرکز پس از اعمال تحریم عربستان، امارات و بحرین بر قطر در سال 2017 میلادی تاسیس شد. از آن زمان، گزارش های ضد دوحه منتشر کردند و کاخ سفید را ترغیب کردند تا تعدادی پایگاه های خود را از قطر به امارات منتقل کند.

براساس داده های پایگاه اینترنتی این مرکز، گزارش هایی در هواداری مقامات سعودی منتشر شده است، به خصوص پس از ترور«جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد عربستان در کنسولگری کشورش در استانبول، متهم شدن برخی از مقامات سعودی در این جنایت، این گزارش ها افزایش یافت.

 

دریکی از گزارش های این مرکز به مسئله بی توجهی به ناپدیدشدن رئیس چینی بین المللی اینترپول و مشغول شدن به مسئله خاشقجی پرداخته شده است، چرا که رئیس اینترپول اهمیت بیشتری دارد.

پیش از این، «نیک شورت» مدیر رسانه اجتماعی این مرکز با «احمد محمد» دانشجوی سودانی مقیم آمریکا که یک ساعت الکترونیکی به عنوان بخشی از فعالیت مدرسه ای اختراع کرد، کاری کرد که پلیس وی را فرابخواند و مورد تعرض انزجارطلبانه قرار گیرد؛ به طوری که او را تروریسم سازنده بمب ساعتی عنوان کردند.

 

شورت گفته بود که "این دانشجوی سودانی مسلمان، نصف بمب را ساخته است."

«جیم هانسون» رئیس این مرکز شخصیتی ناشناخته در آمریکا و حتی در جهان عرب است. هیچ مصاحبه مطبوعاتی جز روزنامه ریاض عربستان با وی انجام نگرفته است. این مصاحبه پس از ترور خاشقجی  درباره اهداف رسانه در آمریکا انجام گرفت.

روزنامه عربستانی «الریاض» رسانه های عربی را متهم به "بزرگنمایی مسایل برای منحرف کردن افکار عمومی" کرد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد انقلاب اسلامی مجلس استان بوشهر شهید چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شیراز حوزه هنری عربستان آمریکا اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان

آخوند حاج عبدالجبار میرابی امام جمعه اهل سنت حامد قره تپه ترکمن در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ملت مظلوم فلسطین را دعوت به صبر و مقاومت و همدلی و همراهی همدیگر کرد و اظهار داشت: متاسفانه در عالم اسلام ، به غیر کشور عزیزمان هیچ کشوری دیگری حمایت قاطعانه از ملت مظلوم غزه ندارد؛ لذا از خدای متعال درخواست عنایت و آرزوی رهایی این ملت مظلوم را دارم.

آخوند میرابی، افزود: قرآن کریم تمام مطالب دنیوی و اخروی را برای مسلمانان بیان نموده است و امت ها و ملت های مظلوم عالم را به صبر و شکیبایی در برابر مصائب و آسیب ها دعوت نموده است، چراکه به زودی تمام خواهد شد و مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت. 

این عالم اهل سنت، تصریح کرد: یکی از راه های نجات امت اسلامی عمل نمودن به سنت وسیره پیامبر اکرم صلوات الله علیه می باشد، به خصوص رهبران و سردمداران مسلمانان دنیا هستند که می توانند با بهره گیری و ارشادات پیامبر اکرم پیرامون مسائل جوامع اسلامی تعقل و تدبیر سودمندی را برنامه ریزی نمایند.

وی اضافه کرد: اگر امروز این بی تفاوتی و عدم انجام وظیفه از سوی کشورهای عربی را مشاهده می کنیم در عدم توجه و عمل به دستورات الهی و سنت رسول خدا(ص) است.

وی اذعان داشت: پیامبر اکرم در حدیثی می فرمایند: «کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ.؛ هر کدام از شما مسئول هستید و درباره افرادی که به سخن شما گوش می‌دهند بازخواست خواهید شد، به تمام سردمداران کشورهای اسلامی توصیه  شده است در امورات امت اسلامی تدبر و تعقل داشته باشند و ضمن اینکه خود به این امر عمل کنید مردم را به حدیث پیامبر دعوت نموده تا بتوان با همکاری و همدلی ، ملت و مسئولین متحد شده و در برابر صهونیسم و استکبار ایستادگی کنند.

وی درپایان بر اساس مصداق حدیث پیامبر اسلام به نقش رسانه ها در بالابردن سطح آگاهی جامعه اسلامی اشاره و تاکید کرد: در حدیثی دیگر پیامبر اکرم می فرمایند: «بَلِّغُوا عَنِّي وَلَوْ آيَةً»؛ از طرف من ابلاغ کنید هرچند يک آيه یا يک مسأله باشد؛ سیره رسول خدا را فریاد بزنید بلکه فریب خوردگان به خود آیند و در راه صحیح اسلام گام بردارند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • جهان اسلام بعد از عملیات وعده صادق مورد تکریم واقع شد
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان