Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان تأکید کرد: باید وضعیت کاربری کنونی زمین‌هایی که برای ارائه خدمات عمومی مانند مراکز بهداشت و درمان و سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی سپرده شده است، بررسی شود.

وی افزود: هر کدام از این فضا‌های خدمات عمومی که در مسیر خود بهره برداری و استفاده نشده است، باید براساس ضوابط قانونی در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی شود و نسبت به ابطال قرارداد واگذاری و سپردن آن به بخش خصوصی واجد شرایط، اقدام لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی اضافه کرد: همچنین پروانه فعالیت مهندسان ناظر بر پروژه‌های دارای تخلف در ساخت و ساز و مغایر با کاربری پیش بینی شده، باطل شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نشست‌های هم اندیشی به منظور رفع آسیب‌های اجتماعی و مشکلات عمومی، و با حضور صاحب نظران، اساتید دانشگاه، متخصصان و متولیان امر، باید هر سه ماه یکبار برگزار گردد.

وی گفت: شناسایی آسیب‌های اجتماعی به همراه گروه هدف مورد نظر در جامعه و برنامه ریزی برای رفع آن، براساس معیار‌های علمی و عملی ضرورت دارد.

عباسی افزود: طرح‌هایی که از سال‌های قبل دارای ردیف ملی هستند، باید براساس برنامه زمان بندی اجرا شوند.

انتهای پیام/ن

نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،طالب محمدی افزود: در این برنامه ۲۰ پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان اختصاص پیدا کرد.
وی افزود: اولیا می‌توانند تا اواخر اردیبهشت ماه جاری با مراجعه به آدرس اینترنتی my.medu.ir سبت به ثبت نام نوآموزان در پایگاه‌های سنجش محل زندگی خود اقدام کنند.
رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: اگر نوآموزی در سامانه ثبت نام نکند و برای سنجش مراجعه نکند در سال تحصیلی آینده برای پایه اول ابتدایی در هیچ مدرسه‌ای امکان ثبت نام ندارد.
وی پیش بینی کرد امسال حدود ۳۴ هزار نوآموز چهار و پنج ساله با مراجعه به مراکز جامع از لحاظ بینایی، شنوایی، جسمی و هوش مورد ارزیابی قرار گیرند.
تعرفه عادی سنجش ۶۰۰ هزار ریال و تعرفه عشایر و دانش آموزان بی بضاعت رایگان و پرداخت از طریق درگاه الکترونیکی است.
هدف از برنامه سنجش سلامت شناسایی به موقع مشکلات نوآموزان وتهیه بانک اطلاعات جامعی از نارسایی‌ها ونقاط ممتاز در ابعاد مختلف جسمانی، ذهنی، عاطفی واجتماعی کلیه کودکان ورود به مدرسه به منظور مداخلات به هنگام آموزشی وتوان بخشی جهت انجام برنامه ریزی آموزشی ودرسی مناسب وجای‌دهی درست آنان اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • بررسی فقهی، پزشکی عبادات و عقود افراد دارای اختلالات گفتاری
  • خانه نخبگان بستری برای شناسایی کنشگران علمی کشور