Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيش از 1200 اسير فلسطيني در زندان صهيونيستي «عوفر» در اعتراض به حملات نظاميان اين رژيم به اسراي فلسطيني اقدام به اعتصاب غذا کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، نظاميان رژيم صهيونيستي از روز شنبه گذشته تاکنون به تفتيش و سرکوب بخش‌هاي محل نگهداري اسيران فلسطيني در زندان عوفر ادامه مي دهند؛ تاکنون ده‌ها اسير فلسطيني زخمي شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باشگاه اسيران فلسطين روز سه شنبه در بيانيه‌اي اعلام کرد: اداره زندان‌هاي صهيونيستي نزديک به 150 اسير فلسطيني را که در حمله نظاميان اسرائيلي زخمي شده بودند، از بيمارستان‌ها به زندان عوفر بازگرداندند.
باشگاه اسيران فلسطين افزوده است: در ميان اسراي مجروح شده 6 نفر دچار شکستگي شده و 40 نفر از ناحيه سر آسيب ديده بودند و بقيه اسرا نيز در اثر اصابت گلوله زخمي شده بودند.
براساس آخرين آمار رسمي کميته امور اسيران فلسطيني؛ دستِ‌کم 6500 اسير فلسطيني در زندان‌هاي رژيم صهيونيستي هستند که در بين آن‌ها 350 کودک، 62 زن و 1800 بيمار وجود دارند و 700 اسير نيز نيازمند درمان فوري هستند.
اقدامات رژيم صهيونيستي در سرکوب اسيران فلسطيني که به اوضاع نامناسب زندان‌هاي اسرائيل معترض هستند، بيانگر آن است که اين رژيم در سکوت و انفعال جامعه جهاني درپي کشتار بيشتر فلسطيني‌ها به طُرُق مختلف است. 113/118
بيشتربخوانيد:
حمله اسرائيل به غزه؛ يک فلسطيني شهيد شد
انتقاد سازمان ملل از عملکرد تشکيلات خودگردان فلسطين
کليدواژه فلسطين اعتصاب غذا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۶ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ شهروند فلسطینی را شهید و ۱۰۴ نفر دیگر را زخمی کرد.

بر اساس این گزارش، با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۷ هزار و ۰۸۴ نفر رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته (۱۵مهر) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان و کودکان غزه زده، اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد.

ارتش رژیم صهیونیستی بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف جنگ علیه ساکنان غزه اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید
  • افزایش آمار شهدای نوار غزه به ۳۴۱۵۱ نفر