Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، کریم علی‌نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، شامگاه گذشته، 2 دی‌ماه، در مراسم گرامیداشت حماسه دوم بهمن‌ماه که در مسجد اعظم ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: یاد و خاطره حماسه و قیام مشروع مردم شهیدپرور، انقلابی، حزب‌اللهی و ولایت‌پذیر ارومیه که با قیام خود، تابوی رژیم ستم شاهی را شکستند، باید همواره گرامی بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به جرئت می‌توان گفت که مردم انقلابی ارومیه با خلق حماسه دوم بهمن‌ماه، نسبت به دیگر شهرستان‌ها به پیروزی بزرگی دست یافتند و باید به مردم انقلابی ارومیه نه فقط دوم بهمن سال 57، را تبریک بگوییم، بلکه همواره در طول عمر پربرکت 40 سال انقلاب اسلامی، مردم انقلابی استان بخصوص ارومیه، تا به امروز از انقلاب اسلامی به نحو احسن با ایثار و فداکاری و تقدیم شهدا و جانبازان دفاع کرده‌اند.
علی‌نژاد بیان کرد: مردم ارومیه نسبت به وظیفه‌ای که در مقابل امامت و ولایت داشتند، به نحو احسن عمل کرده‌اند، حکمی که علمای انقلابی در صدر پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد نسبت به امت دادند این بود که امت پشتوانه اصلی انقلاب هستند و طبق تاکیدات مقام معظم رهبری نیز که فرموده‌اند پشتیبان ولایت فقیه باشید، تا به مملکت آسیبی نرسد، مردم ارومیه این وظیفه را به نحو احسن انجام دادند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در پایان با ابراز تشکر و قدردانی از حضور مردم بر سر مزار مجاهد نستوه آذربایجان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، تصریح کرد: امروز مردم فهیم استان بر سر مزار مجاهد نستوه حضور یافته و نشان دادند که همواره نسبت به وظیفه خود در مقابل ایشان عمل خواهند کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن مسجد اعظم ارومیه ولایت فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت ۲۹‌ فروردین «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» در یادداشتی نوشت:در تقویم پرافتخار ایران، روزی هست که به نام ارتش، مظهر اقتدار و صلابت وطن، مزین شده است.
 
به گزارش بولتن نیوز، روزی که یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های سربازان جان بر کف این مرز و بوم است، مردان و زنانی که با غیرت و شجاعت مثال‌زدنی، از کیان ایران اسلامی پاسداری می‌کنند.ارتش ملی ایران، دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید، و نمادی از وحدت و انسجام ملی. در طول تاریخ پرفراز و نشیب این سرزمین، ارتش همواره حامی مردم و حافظ استقلال و آزادی بوده است.

از دلاوری‌های سرداران رشید در دوران باستان تا جانفشانی‌های رزمندگان غیور در جنگ تحمیلی، ارتش ایران همواره پرچمدار عزت و سربلندی ایران بوده است. ارتش ملی ایران، تنها یک نیروی نظامی نیست، بلکه بازوی توانمند ملت در عرصه‌های مختلف سازندگی و آبادانی کشور نیز به شمار می‌رود. از امدادرسانی در بلایای طبیعی تا کمک به اجرای پروژه‌های عمرانی، ارتش همواره در کنار مردم بوده و نقش‌آفرینی کرده است.

اما آنچه ارتش را به یک نیروی ملی تبدیل می‌کند، روحیه ملی‌گرایی و تعهد عمیق آن به آرمان‌های انقلاب اسلامی است. سربازان ارتش، سوگند یاد کرده‌اند که از حریم مقدس ایران اسلامی دفاع کنند و در راه حفظ استقلال و آزادی کشور جانفشانی کنند.در روز ارتش، بر ما واجب است که یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش را گرامی بداریم و با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کنیم.

همچنین باید از رشادت‌ها و فداکاری‌های سربازان جان بر کف ایران اسلامی قدردانی کنیم و با تمام توان پشتیبان آنان در صیانت از مرزهای مقدس کشور باشیم.ارتش ملی ایران، مظهر اقتدار و صلابت ایران اسلامی، همواره در قلب مردم ایران جای دارد. روز ارتش، فرصتی است برای تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و تعهد به پاسداری از این مرز و بوم مقدس.حماسه ارتش، فریاد غیرت ملیدر سرزمین کهن ایران، همواره حماسه‌ها و دلاوری‌ها آوازه داشته‌اند. از نبردهای حماسی رستم دستان تا رشادت‌های سرداران غیور در دوران باستان، تاریخ این سرزمین پر از داستان‌های شجاعت و غیرت ملی است.ارتش ملی ایران، وارث این حماسه‌ها و مظهر غیرت ملی ایرانیان است.

سربازان ارتش، با تعهد به پاسداری از مرزهای مقدس کشور و دفاع از کیان ایران اسلامی، حماسه‌ای جاودانه را رقم می‌زنند.

روز ارتش، فرصتی است برای تجلیل از این حماسه‌ی بزرگ و قدردانی از رشادت‌ها و فداکاری‌های سربازان جان بر کف ایران اسلامی.ارتش، نماد وحدت و انسجام ملیایران اسلامی، کشوری پهناور و متنوع با اقوام و فرهنگ‌های مختلف است. اما در قلب همه ایرانیان، یک عشق واحد وجود دارد: عشق به ایران. ارتش ملی ایران، نماد این وحدت و انسجام ملی است.

سربازان ارتش، فارغ از هرگونه گرایش قومی، مذهبی یا سیاسی، در کنار یکدیگر برای حفظ استقلال و آزادی ایران اسلامی تلاش می‌کنند. این وحدت و انسجام، ارتش را به نیرویی قدرتمند تبدیل کرده است که هیچ دشمنی یارای مقابله با آن را ندارد.

روز ارتش، فرصتی است برای تجلیل از این وحدت و انسجام ملی و تأکید بر تعهد همگانی به حفظ و تقویت آن.ارتش، حامی مردم در عرصه‌های مختلفارتش ملی ایران، تنها یک نیروی نظامی نیست، بلکه بازوی توانمند ملت در عرصه‌های مختلف سازندگی و آبادانی کشور نیز به شمار می‌رود.

از امدادرسانی در بلایای طبیعی تا کمک به اجرای پروژه‌های عمرانی، ارتش همواره در کنار مردم بوده و نقش‌آفرینی کرده است.در مواقع بحران، سربازان ارتش با فداکاری و از خودگذشتگی، به یاری مردم می‌شتابند و جان خود را برای نجات جان هموطنانشان به خطر می‌اندازند. در عرصه سازندگی نیز، ارتش با تخصص و توانایی خود، در اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و توسعه کشور نقش‌آفرینی می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • ارتش برای حفظ تمامیت ارضی کشور همواره پا به رکاب است
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • ارتش در حوزه‌های مختلف همواره در کنار مردم بوده است
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند