Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:23:53 GMT

مماشات با معادن در حفاظت از اراضی قابل قبول نیست

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۰۸۶۹

مماشات با معادن در حفاظت از اراضی قابل قبول نیست

به گزارش خبرنگار مهر، موحد امان اللهی شامگاه سه شنبه در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی قروه اظهار داشت: در حفاظت از اراضی ملی آموزش ضابطه های قضایی در راستای شناخت مسایل قانونی مرتبط ضروری است.

به گفته وی دهیاران مکلف به گزارش هر نوع تخلف در این زمینه هستند و نباید هیچ گونه تبعیضی میان متخلفان این حوزه وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امان اللهی با تأکید بر صیانت از تولید کننده در هر بخشی، افزود: باید با مدیریت صحیح از هرگونه تخلفی جلوگیری و همان ابتدای کار مانع آن شد.

وی همچنین در خصوص تصرف اراضی توسط معادن و مماشات نکردن با معدن داران، بیان کرد: آن قدر با معدن داران مماشات شده که تمامی حوزه ها را زیر پا گذاشته و این تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست.

امان اللهی در ادامه با انتقاد از بعضی دستگاه های اجرایی، گفت: زمانی که زمینی برای پروژه ای در نظر گرفته می شود اگر زمین آن جزو اراضی ملی باشد باید اعلام کرده و جلوی تصرف آن گرفته شود و کوتاهی در این زمینه درست نیست.

وی با توجه به گزارش محیط زیست در خصوص پرونده های تشکیل شده در این زمینه و انتقاد به اینکه چرا این پرونده ها تا کنون تعیین تکلیف نشده اند، در تماس تلفنی با مدیرکل محیط زیست کردستان ضرب الاجلی تا آخر سال جاری در نظر گرفته شد تا وضعیت پرونده ها را مشخص کنند.

کد خبر 4521094

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه معادن منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • شاخص آلودگی هوای مشهد امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است