Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «حسن سالم» رئیس فراکسیون صادقون پارلمان عراق وابسته به جنبش «عصائب اهل الحق» تاکید کرد: نظامیان آمریکایی با تجهیزات نظامی خود در برخی استانهای عراق حضور یافته و به گشت و گذار می پردازند.

وی در ادامه افزود: تلاش زیادی در پارلمان عراق برای تصویب قانون بیرون راندن نظامیان خارجی از این کشور در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالم تاکید کرد: این قانون طی جلسات آتی پارلمان تصویب خواهد شد.

وی تصریح کرد: نظامیان آمریکایی دست به اقدامات تحریک آمیز گسترده ای می زنند.

کد خبر 4521197

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا عراق عصائب اهل حق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا

پارلمان بریتانیا لایحه بحث برانگیز اخراج پناهجویان به سمت رواندا را تصویب کرد.

به گزارش مشرق، پارلمان بریتانیا لایحه‌ی بحث برانگیز مربوط به اخراج پناهجویان از بریتانیا را امضا کرد که به موجب آن دولت بریتانیا این اجازه را دارد تا پناهجویانی که به صورت غیرقانونی وارد این کشور می‌شوند را اخراج و به رواندا منتقل کند.

ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا در راستای تصویب این لایحه قانونی اعلام کرده است که پروازهای اخراج مهاجران این کشور از ماه ژوئیه آغاز می‌شود.

سوناک به همراه اعضای حزب محافظه‌کار بریتانیا به دنبال تصویب قانونی هستند که قضات این کشور را ملزم کند، کشور آفریقای شرقی را به عنوان یک کشور ثالث امن در نظر بگیرند.

آنها همچنین قصد دارد تا به وزرا و قانونگذاران در مورد رسیدگی به درخواست‌های پناهندگی این اختیار را بدهند تا بخش‌هایی از قوانین بین‌المللی و داخلی حقوق بشر را جهت دور زدن حکم دادگاه عالی بریتانیا مبنی بر غیرقانونی بودن ارسال مهاجران با بلیط یک طرفه به کیگالی، پایتخت رواندا را نادیده بگیرند.

به این ترتیب پس از کشمکش‌های فراوان میان اعضای مجلس اعیان و عوام انگلیس بر سر اصلاح لایحه مذکور، در نهایت این للایحه بدون هیچ اصلاحیه‌ای پذیرفته و به مرحله تصویب رسید. به واسطه تصویب این لایحه در هر دو پارلمان در نهایت، لازم‌الاجرا شدن آن قطعی شد.

در عین حال، موسسات خیریه بریتانیا ضمن مخالفت با این طرح عنوان کرده‌اند که اجرای آن غیرممکن بوده و کمک چندانی به کاهش حجم درخواست‌های پناهندگی در این کشور نمی‌کند.

با این حال ریشی سوناک ضمن حمایت از آن عنوان کرده است که تا ده الی دوازده هفته دیگر اولین پرواز پناهجویان به رواندا انجام خواهد گرفت و تاکید کرده است که اجرای این قانون بدون هیچ «اما و اگری» عملی خواهد شد.

وی در جریان حمایت از لایحه مذکور عنوان کرد: پروازها را آغاز خواهیم کرد و قایق‌هایی راکه مهاجران غیرقانونی را به این کشور می‌آورند، متوقف می‌کنیم.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  •  تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • پارلمان انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکایی را از سر می‌گیریم
  • سفر قریب الوقوع اردوغان به عراق پس از ۱۳ سال