Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@10:44:16 GMT

دستور ترامپ به کشورهای عربی درباره بشار اسد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۱۰۲۴

دستور ترامپ به کشورهای عربی درباره بشار اسد

یک روزنامه انگلیسی از دستور رئیس‌جمهوری آمریکا به کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس و دیگر کشورهای منطقه در ارتباط با رئیس‌جمهوری سوریه، خبر داد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ بین الملل آسیای غربی آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه «فایننشال تایمز» روز گذشته در گزارشی نوشت که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا بود که کشورهای عربی به‌ویژه شیخ‌نشین‌ها را به ازسرگیری روابط با نظام «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه سوق داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه انگلیسی تصریح کرد که ترامپ اندکی بعد از اعلام تصمیمش مبنی بر عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه، عرب‌ها را به همگرایی با دمشق مجاب کرد.

به نوشته این روزنامه، اندکی پس از اعلام تصمیم آمریکا درباره عقب‌نشینی در ماه دسامبر، دولت امارات که پیشتر در ائتلاف علیه بشار اسد بود، بازگشایی سفارتش در دمشق را اعلام کرد. سپس بحرین، به رغم عدم موافقت عربستان سعودی، سفارتش در سوریه را بازگشایی کرد.

بعد از امارات؛ بحرین نیز سفارتخانه‌اش در سوریه را بازگشایی کرد

فایننشال تایمز احتمال داد که عربستان سعودی نیز به زودی خواهان ازسرگیری روابطش با نظام دمشق خواهد شد.

این روزنامه در ادامه نوشت: «هیچ‌کسی از تصمیم (آتی) کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس در خصوص تامین مالی پروژه ازسرگیری بازسازی سوریه شوک‌زده نخواهد شد؛ چرا که ترامپ این موضوع را پیش‌بینی کرد زمانی‌که در توییتر نوشت که عربستان سعودی موافقت کرده است در بازسازی سوریه مشارکت کند.»

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بشار اسد دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بشار اسد دونالد ترامپ بشار اسد دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ترامپ هشدار داد: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه این کشور در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ تهدید کرد که در صورت شکست در انتخابات، خون به‌پا خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، ترامپ طی سخنرانی تبلیغاتی خود در جمع طرفداران خود گفت که اگر در انتخابات مذکور پیروز نشود حمام خون به راه خواهد افتاد و مطمئن نیست که دیگر انتخابات دیگری در ایالات متحده برگزار شود.

دونالد ترامپ همچنین به طرفدارن خود وعده داد: پیروزی سریع و آسانی را در انتخابات ریاست جمهوری آتی محقق خواهیم کرد.
هفته گذشته ترامپ و جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا حدنصاب لازم از آرا برای نامزدی حزب‌های متبوع خود را به دست آوردند و رسما وارد رقابت انتخاباتی برای بار دوم شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت پیروزی در انتخابات
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید برود؟
  • بایدن: دو ناتوان ذهنی کاندیدای ریاست جمهوری‌اند، یکی ترامپ است و دیگری خودم
  • بایدن: ترامپ از نظر ذهنی کفایت ریاست جمهوری ندارد
  • فیلم| ترامپ هشدار داد: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • ترامپ:اگر من انتخاب نشوم، حمام خون راه خواهد افتاد
  • بایدن سلامت روانی ترامپ را زیر سوال برد
  • ترامپ: اگر من انتخاب نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • (ویدئو) ترامپ هشدار داد: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد