Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@08:43:32 GMT

لاریجانی: دریافتی مدیران باید روی سایت قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۱۰۲۶

لاریجانی: دریافتی مدیران باید روی سایت قرار گیرد

رئیس مجلس گفت: حقوق مدیران شرکت‌های دولتی باید در این سامانه درج شود، هر چند این قانون وجود دارد و دولت اجرای آن را آغاز کرده اما کامل نیست، اجرای این قانون آرامش ایجاد می‌کند.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه (۳ بهمن ۹۷) با حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور، طی سخنانی اظهار داشت: بنده کار شما را در زمینه سقف صادرات نفت تحسین می‌کنم، اینکه صادرات نفت یک و نیم میلیون بشکه در روز در سال ۹۸ در نظر گرفته شد، کار عاقلانه‌ای بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ممکن است برخی اطلاعاتی به شما داده‌اند یا برخی مسئولان صاحب تریبون مطالبی منتقل می‌کنند که دشمنان گاهی از آن سواستفاده می‌کنند، به نظرم خیلی با واقعیت انطباق ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در همین زمینه گفت: باید قبول کنیم آمریکایی‌ها در آنچه برای به صفر رساندن فروش نفت ما می‌خواستند موفق نشدند و شکست خوردند. به هر حال ما اکنون نفت‌مان را می‌فروشیم و با همسایگان‌مان ارتباط اقتصادی خوبی داریم.

لاریجانی افزود: زمانی هم که تحریم نبود گاهی قیمت نفت تلاطم پیدا می‌کرد و مضایقی به وجود می‌آمد و این به اشکالی برمی‌گشت که بودجه ما به نفت اتکا پیدا می‌کرده است.

وی افزود: در زمان‌های ما کل بودجه‌ای که از بودجه نفت پیدا می‌کردیم ۷ میلیارد دلار بود و با همان سختی‌ها اداره می‌شد بنابراین همه این مسائل مربوط به تحریم‌ها نیست لذا من فکر می‌کنم ما به دست خودمان نباید شرایط را طور دیگری تصویر کنیم. بنابراین تصمیم شما اعضای کمیسیون تلفیق در این حوزه عاقلانه بوده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دریافتی مدیران باید روی سایت قرار گیرد، حقوق مدیران شرکت‌های دولتی هم باید در این سامانه درج شود هر چند این قانون وجود دارد و دولت اجرای آن را آغاز کرده است اما کامل نیست، اجرای این قانون آرامش ایجاد می‌کند لذا دولت را ملزم کنید در بودجه سا ل ۹۸ این سامانه را کامل کند.

ادامه دارد...

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی حقوق دریافتی مسئولان شفاف سازی علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی مدیران دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون فراتر از قانون در خراسان جنوبی انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان اسحاقی ظهر شنبه در شورای برنامه‌ریزی استان بیان داشت: صف‌های کیلومتری در جایگاه‌های خراسان جنوبی باید به شکل جدی تدبیر شود زیرا وجود این مشکل در خراسان جنوبی آن هم در ایام پایان سال و نوروز بازی کردن با آبروی دولت است.

به گفته وی این روزها میزان تردد به استان افزایش یافته است و اگر رویه سوخت را در استان‌هایی همچون تهران، سمنان و خراسان رضوی بررسی کنیم مشاهده خواهیم کرد که با رویه خراسان جنوبی بسیار متفاوت است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مدیران مربوط تشکیل صف‌های کیلومتری کامیون‌ها را مدیریت کنند لذا نیاز است با ورود جدی به این حوزه، رویه‌های استان در این خصوص برای حل این مشکل اصلاح و در صورت ضرورت در مدیریت فعلی تغییری ایجاد شود.

اسحاقی در ادامه خواستار برگزاری جلسه مشترک با بانک‌های استان برای حل مشکل پرداخت تسهیلات شد و ادامه داد در خراسان جنوبی قانون فراتر از قانون اجرا می‌شود که در زمینه سوخت و تسهیلات بانکی این موضوع بیشتر مشهود است.

وی با اشاره اجرای طرح نهضت ملی مسکن خاطر نشان کرد: مردم استان برای دریافت تسهیلات با درصد بالا با مشکل مواجه شده‌اند که باید به شکل جدی پیگیری لازم در این خصوص انجام شود.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید برای چانه‌زنی بیشتر در روزهای آخر سال با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور پی گیری های لازم را برای جذب اعتبار بیشتر انجام دهند و معتقدم برای کوتاهی مدیران برای جذب نشدن اعتبارات هم مدیران مربوط مجازات شوند.

کد خبر 6056526

دیگر خبرها

  • مجلس بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ را به دولت ارسال کرد
  • قالیباف بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ را به دولت ارسال کرد
  • مجلس بخش اول قانون بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • مجلس بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ به دولت ارسال کرد
  • ابلاغ احکام بودجه سال ۱۴۰۳ به دولت/ از بودجه دو دوازدهم پرهیز شد
  • رئیس مجلس بخش اول قانون بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • قالیباف بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ به دولت ارسال شد
  • قالیباف بخش اول لایحه بودجه سال آینده را ابلاغ کرد
  • اجرای قانون فراتر از قانون در خراسان جنوبی انجام می‌شود