Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان ملل اخبار منتشر شده در رسانه‌های مختلف درباره استعفای رییس هیات ناظران این سازمان در شهر حدیده یمن را تکذیب کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، سخنگوی سازمان ملل با انتشار توییتی، اعلام کرد: پاتریک کامرت، رییس کمیته‌ هماهنگی سازمان ملل در حدیده یمن بر خلاف گزارشات منتشر شده در رسانه‌ها به کار خود ادامه‌ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیش از این رسانه‌های مختلف اخباری از استعفای کامرت و پذیرش این استعفا از سوی سازمان ملل منتشر کردند.

در این گزارش‌ها آمده بود، سازمان ملل کناره‌گیری کامرت از مسئولیت خود در یمن را پیش‌بینی کرده بود و این سازمان به دولت مستعفی یمن اطلاع داده بود که کامرت قصد عقب نشینی دارد.

کمیته‌ مشترکی که این ژنرال هلندی مسئولیت هدایت آن را بر عهده داشت، ناظر بر اجرای آتش بس در استان حدیده مطابق با توافقنامه به دست آمده در سوئد بود.

خودروی حامل کامرت هفته‌ گذشته هدف یک تیراندازی قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسانه‌های اسرائیلی به تهدیدات گالانت در خصوص بازگرداندن لبنان به عصر حجر

به گزارش حوزه بین الملل خبر گزاری تقریب؛ شبکه "حداشات بزمان" ویدئویی را از رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی لبنان به همراه صدای مقامات اسرائیلی به‌ویژه یوآو گالانت، وزیر امنیت منتشر کرد که در آن حزب‌الله را به بازگشت لبنان به عصر حجر تهدید می‌کردند و اظهار داشت: "چه کسی چه کسی را به عصر حجر برمی گرداند؟"

پیش از این «مارگلیوت» رئیس کمیته شهرک‌سازی گفته بود که گالانت تهدید کرده بود، لبنان را به عصر حجر برمی‌گرداند؛ اما در نهایت شهرک‌های ما بدون برق هستند و آن‌ها هستند که به عصر حجر بازگشتند.

رسانه‌های اسرائیلی درباره وضعیت ساکنان شهرک‌های شمالی گفتند که آنها در نتیجه جنگ با حزب‌الله خسته شده‌اند و هزینه‌های سنگینی می‌پردازند.

بر اساس آنچه روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت منتشر کرده است، شهرک نشینان شمال «افسرده» هستند و این سوال را مطرح می‌کنند که برای پایان دادن به کابوس موشکی حزب‌الله چه باید کرد؟

دیگر خبرها

  • ببینید | ویدیویی از فلسطینیان بازداشت شده در داخل بیمارستان شفاء غزه که در رسانه‌های فلسطینی منتشر شده است
  • ترافیک ۱۳نفره در انتخابات ریاست یک فدراسیون!
  • اعلام آمادگی سازمان بسیج رسانه کشور برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه
  • در جلسه مناظره بین رییس دانشگاه تهران با یک هیات علمی مدعی اخراج چه گذشت؟
  • قاسم علی‌عسگری: کشتی تهران سال‌ها در رکود بود
  • تکذیب شد ؛ بانک ملی مالک جدید پرسپولیس نیست! | تاریخ واگذاری باشگاه پرسپولیس مشخص شد
  • فراخوان ارسال آثار به پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» منتشر شد
  • رییس هیات ورزش های روستایی مازندران انتخابات شد
  • مناظره رییس دانشگاه تهران با یک استاد مدعی اخراج
  • واکنش رسانه‌های اسرائیلی به تهدیدات گالانت در خصوص بازگرداندن لبنان به عصر حجر