Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:58:51 GMT

کلوب بروژ به دنبال بازیکن در پست کاوه رضایی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۱۱۰۶

کلوب بروژ به دنبال بازیکن در پست کاوه رضایی

کلوب بروژ بلژیک با توجه به شرایط نه چندان مساعد کاوه رضایی در نقل‌وانتقال‌های زمستانی به دنبال بازیکن جدیدی در پست خط حمله است. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت voetbalprimeur بلژیک، اتمسفر کلوب  بروژ پس از شکست خانگی یک بر صفر برابر شارلوا در نخستین هفته نیم‌فصل دوم ژوپیلر لیگ بلژیک بسیار سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد رئیس باشگاه پس از این بازی تصمیم به تقویت خط حمله تیمش در نقل‌وانتقال‌های ماه ژانویه گرفته است.

بر اساس این گزارش، خط حمله کنونی کلوب بروژ نیاز به تقویت دارد. کلوب بروژ برای آینده‌نگری باید به دنبال گزینه جایگزینی برای خط حمله باشد زیرا کاوه رضایی هنوز به صورت صد در صد آماده نیست و زمان بازگشتش به میدان مشخص نشده است. کونزالو کاردوسو و لوئیس دیاز گزینه‌های پرویی و اسپانیایی کلوب بروژ برای تقویت خط حمله در زمستان بودند که به نظر می‌‌رسد انتقال آنها به تابستان سال 2019 میلادی موکول شده است.

کلوب بروژ تا پایان هفته 22 ژوپیلر لیگ بلژیک با 41 امتیاز پس از خنک 51 امتیازی رتبه دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

ایوان لکو: کاوه رضایی قطعا انتقال خوبی برای کلوب بروژ بود

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد

در پی جان باختن یک شهروند بلژیک به همراه فرزند ۷ ساله‌اش در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» در جنوب غزه، وزارت خارجه بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد.

به گزارش الجزیره، «حجه لحبیب» وزیر خارجه بلژیک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «بمباران مناطق و جمعیت‌های غیرنظامی مغایر قوانین بین‌المللی است. من سفیر اسرائیل را احضار می‌کنم تا این اقدام غیرقابل قبول را محکوم کرده و توضیح بخواهم».

ساعاتی پیش، «کارولین گنز» وزیر توسعه بلژیک اعلام کرد یک امدادگر بلژیکی که برای پروژه کمک به غزه فعالیت می‌کرد و «عبدالله نبهان» نام داشت، به همراه «جمال» پسر ۷ ساله‌اش شب گذشته در پی بمباران ارتش اشغالگر در شرق رفح جان خود را از دست دادند. نبهان که ملیت اصلی‌اش هنوز مشخص نیست، برای آژانسی کار می‌کرد که به کسب و کار‌های کوچک کمک می‌کنند.

گفته می‌شود این حمله به ساختمانی صورت گرفته که ۲۵ نفر در آن سکونت داشتند و تا کنون دست کم ۷ نفر به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • فیلم/ آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه