Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این مراسم که با حضور جمعی از پایوران و سربازان سپاه ناحیه اردبیل برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین داوود سلامت مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اردبیل ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: اگر ما در مسیر اهل بیت (ع) گام برداریم و به دستورات آن‌ها عمل نماییم در این صورت از شیعیان واقعی آنان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) الگوی برتر بهترین فرزند، همسر و مادر است، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) نه تنها در مسائل شخصی و خانوادگی، بلکه در عرصۀ اجتماعی نیز برای تمام مردان و زنان الگویی عالی برای شناخت مسیر حق و حرکت در آن هستند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اردبیل در ادامه با با بیان این مطلب که تمام مقاطع زندگی حضرت زهرا (س) کوتاه، اما پربار است، گفت: مهم‌ترین و حساس‎ترین مقطع تاریخی زندگی حضرت زهرا (س) که به وظایف اجتماعی و سیاسی و در نتیجه سعادت جامعه و امت اسلامی مرتبط می‌شود، مقطع پایانی عمر شریف حضرت زهرا (س) است.

وی با بیان اینکه این مقطع حساس، از زمان رحلت پیامبر اکرم (ص) آغاز و تا شهادت حضرت زهرا (س) ادامه دارد، افزود: این مقطعی است که حضرت زهرا (س) در آن به عرصه‌‎های اجتماعی و سیاسی ورود کردند و راه مقابله با غصب، ظلم و استبداد و انحراف را به ما نشان دادند و در این مسیر از همه پیشی گرفتند و الگویی بزرگ برای شناخت و دفاع از ولایت به شمار می‌روند.

پخش کلیپ و مداحی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم معنوی بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد

همزمان با ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به نشانه ایام سوگواری تعویض شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074083 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴