Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@19:46:25 GMT

برگزاری سوگواره یاس نبوی در تبریز

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۱۱۴۳

برگزاری سوگواره یاس نبوی در تبریز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام رضا جعفری در رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز گفت: طرح سوگواری یاس نبوی همزمان با ایام شهادت دوم حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی با حضور مبلغین و روحانیان اعزامی از شهر قم در امام زادگان تبریز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌های سوگواره یاس نبوی در تبریز اظهار داشت:مرحله اول طرح سوگواره "یاس نبوی" به مناسبت شهادت بی بی دو عالم ام ابی‌ها حضرت فاطمه زهرا (س) در موقوفه صادقیه واقع در محل مسجد صادقیه تبریز برگزار شد.

وی افزود: صادقیه یکی از مساجد قدیمی شهرستان تبریز به شمار می‌رود که حدود ۱۵۶ سال قبل هم حوزه علمیه و هم مسجد توسط واقف خیر اندیشی به نام محمد امین صادق الدوله وقف شده است.

جعفری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز با اشاره به برگزاری مرحله نخست سوگواره یاس نبوی خاطر نشان کرد: مرحله نخست این رویداد با حضور نماینده، ولی فقیه در استان از محل نیات واقفین خیر اندیش با اطعام بیش از ۲۰۰۰ نفربرگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری دومین مرحله این سوگواری تصریح کرد: مرحله دوم طرح سوگواری یاس نبوی همزمان با ایام شهادت دوم حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی مصادف است که با حضور مبلغین و روحانیان اعزامی از شهر قم از ۱۷ بهمن ماه در امام زادگان شهرستان تبریز برگزار می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های این سوگواری افزود: در مرحله دوم سوگواری یاس نبوی برنامه‌های متنوع بصیرتی از جمله همایش بانوان فاطمی، مراسمات عزاداری در تمامی بقعه‌ها، برپایی نمایشگاه‌های فاطمی، اطعام از محل واقفین خیراندیش صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز در پایان عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی برای همسر، مادری الگو برای فرزندان و بانویی اسوه برای زنان جامعه و الگویی برای دختران و خانواده‌ها است و طرح سوگواره یاس نبوی با هدف تبیین شخصیت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و پرداختن به سبک زندگی و نحوه رفتار و کردار آن حضرت در بقاع متبرکه تبریز برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

سوگواره یاس نبوی در تبریز برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار اوقاف و امورخیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری

 شیدایی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات ۴ هزار و ۸۶۶ نقطه اخذ رای در آذربایجان شرقی کار انتخابات را انجام دادند که ۵/۵ درصد کل نقاط اخذ رای کشور را شامل می‌شدند.

وی گفت: آذربایجان‌شرقی در روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های برتر در پایداری شبکه و احراز هویت در کشور بود.

شیدایی افزود: پس از ۱۵ سال و در عرض ۴ ماه ۲۸ بخشداری استان آذربایجان شرقی و فرمانداری لیلان به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: در کنار دستگاه احراز هویت آنلاین کار انتخابات و انتخاب نامزد‌ها توسط دستگاه تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری پیکار‌های کشتی آلیش قهرمانی دختران خردسال و نونهال مازندران