Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی در دیدار صبح چهارشنبه خود با استاندار سمنان ضمن ارائه گزارش عملکردی از حوزه حمل‌ونقل و پایانه‌های استان و بابیان اینکه رفع مشکلات رانندگان تا حد امکان اولویت این اداره کل است، بیان کرد: از آغاز سال طی چند مرحله توانسته‌ایم شاهد توزیع پنج هزار و ۲۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گرانی لاستیک یکی از مشکلاتی است که رانندگان استان سمنان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند و ما توانسته‌ایم حداقل اجرای طرح تن بر کیلومتر برای محاسبه هزینه دریافتی‌شان بابت کرایه را عملی کنیم تا اندکی از مشکلاتشان کاهش یابد.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان در دیگر بخش سخنان خود درباره تلاش‌های این اداره کل در راستای کاهش تصادفات رانندگی، بیان کرد: محورهای استان غالباً فاقد جلوه‌های بصری هستند و لذا مخاطراتی مانند خستگی، خواب‌آلودگی در آن‌ها وجود دارد در این راستا سعی شده تا در باند جنوبی محور تهران به مشهد در محدوده استان سمنان به ازای هر ۳۵ کیلومتر یک مجتمع خدماتی ایجاد شود.

منصور کیایی بابیان اینکه سالانه بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون تردد در استان سمنان مربوط به زائران رضوی است، تأکید کرد: ۱۰۹ میلیون سفر طی سال گذشته در مسیر جاده‌های استان شمارش شده و امسال نیز ۹ محور ورودی به استان شاهد ۱۱ میلیون و ۹۷۷ هزار تردد بوده‌اند.

وی بابیان اینکه در ۹ ماهه ابتدای امسال ۱۲.۲ درصد ترددهای کل استان سمنان، از استان‌های تهران و البرز بوده است، تاکید کرد: ۸۶.۱ درصد تردد در جاده‌های استان مربوط به استان خراسان رضوی بوده است.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان در ادامه گفت: ۵۴ دستگاه تردد شمار، ۵۹ سامانه ثبت تخلفات رانندگی و ۲۲ دستگاه دوربین نظارتی در جاده‌های استان نصب شده است.

کد خبر 4521207

منبع: مهر

کلیدواژه: حمل و نقل و پایانه های استان سمنان لاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۲ هزار خودرو در روز اول طرح نوروزی از جاده‌های آذربایجان‌غربی تردد کرد

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳ گفت: در روز اول از اجرای طرح نوروزی میزان تردد در ورودی و خروجی‌های استان ۱۰۷ هزار و ۵۱۰ تردد بود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در مدت زمان مشابه پارسال میزان تردد در ورودی و خروجی‌های این استان ۱۰۶ هزار و ۹۹۹ تردد بود، آمار‌ها نشان از افزایش ۰.۴۸ درصدی دارد.

وی افزود: در حال حاضر بیشترین تردد وسایل نقلیه مربوط به محور میاندوآب - ملکان با ۱۹ هزار و ۴۷۷ تردد است که نسبت به مدت زمان پارسال ۴.۴۰ درصد رشد دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: اوج ساعت تردد در جاده‌های استان بازه ۱۲ نیمه شب تا یک بامداد بوده است.

دست‌نشان با اشاره به تخلفات رانندگی بیان کرد: بیشترین تخلفات در اولین روز اجرای طرح نوروزی در جاده‌های آذربایجان‌غربی نیز مربوط به سبقت غیرمجاز بود.

طرح نوروزی تا ۱۳ فروردین ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود که میلیون‌ها تردد در جاده‌های استان به ثبت برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های استان سمنان
  • تردد خودروها در جاده چالوس از سرگرفته شد
  • ریزش سنگ در جاده چالوس / جاده بازگشایی شد
  • رانندگان توصیه‌های ایمنی برای کاهش حوادث را جدی بگیرند
  • اجرای پویش نوروزی ما چشم به راهیم در استان قزوین
  • محکومیت قاچاقچی هزار حلقه لاستیک خودرو در پیرانشهر
  • اجرای طرح های آبرسانی در ۹۵ روستای مازندران
  • پویش سراسری «چشم به راهیم» در تمامی جاده‌ های پر تردد اجرا می‌ شود
  • ۵۵۲ هزار خودرو در روز اول طرح نوروزی از جاده‌های آذربایجان‌غربی تردد کرد
  • افزایش تردد مردم از مرز‌های پرویزخان و خسروی در ایام نوروز