Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:40:19 GMT

۱۰۵ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی قزوین انجام شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۱۲۰۳

۱۰۵ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی قزوین انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه کمیته نظارت بر فرآیند مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلفات و جرائم روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری، محمد قاسمی دادستان، منوچهر حبیبی معاون استاندار، علی پرزحمت رئیس سازمان صمت و دبیر ستاد تنظیم بازار استان، محمود احمدی مدیر کل تعزیرات استان و مدیران دستگاههای اجرایی استان در سالن کنفرانس دادسرای قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی پرزحمت دبیر ستاد تنظیم بازار در این جلسه خلاصه ای از مصوبات و اقدامات انجام شده در ستاد تنظیم بازار استان و بازرسی های انجام شده ارائه داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: تاکنون ۲۰ جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست استاندار برگزار شده است.

وی با تقدیر از هفت هزار گزارش مردمی که به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت به صورت تلفنی و حضوری واصل شده از انجام ۱۰۵ هزار بازرسی به ویژه در حوزه اصناف خبر داد و گفت: در همین راستا تاکنون ۶ هزار پرونده توسط بازرسان این سازمان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

پرزحمت گفت:بر اساس تاکید ستاد تنظیم بازار استان و با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال طرح ویژه نظارتی به صورت سه شیفته'صبح، ظهر و شب' با حضور بازرسان سازمان و گشت های مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی و... از اول بهمن سالجاری شروع و تا ۱۵ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری نهادهای اجرایی و نظارتی از شناسایی تمامی انبار های استان خبر داد و گفت:تاکنون ۳۸۰۰ انبار در استان شناسایی شده است.

کد خبر 4521220

منبع: مهر

کلیدواژه: کنترل بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۵ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بیرجند

فرماندار بیرجند، گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بیرجند انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، علی فاضلی‌ فرد امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: سه هزار و300 اقامت و 25 هزار بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان بیرجند در نوروز 1403 انجام شده است.

وی با اشاره به فروش 65 میلیون تومانی صنایع دستی شهرستان در ایام نوروز افزود: وقوع تصادفات و تلفات جاده‌ای در محورهای این شهرستان نسبت به سال گذشته کاهشی بوده است. در حوادث درون شهری تصادفات خسارتی چهار درصد افزایش داشته و 22 خودرو در این مدت توسط پلیس توقیف شده است.

کمبود میوه تنظیم بازار در بیرجند

فاضلی‌فرد از کمبود میوه تنظیم بازار در بیرجند انتقاد کرد و گفت: فقط در سه روز اول سال جدید میوه تنظیم بازار توزیع شد و کمبود میوه در روزهای بعد وجود داشت و با وجود توزیع بیش از نیاز مرغ کمبودهای در این زمینه به دلیل وجود افزایش تقاضا در بازار وجود داشت.

فرماندار شهرستان بیرجند بیان کرد: در بازدیدهای انجام شده مشاهده شد که در ورودی اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری رعایت حجاب انجام می‌شد اما در داخل این اماکن ضوابط مربوط به  حجاب رعایت نمی‌شد.

وی با بیان اینکه به حضور بیشتر پلیس، شب‌ها در بند دره نیاز است، ادامه داد: برای رفع مشکل مسجد چهارده معصوم که شخصی است تاکنون اقداماتی انجام شده اما از آنجایی که این مکان جنبه شخصی دارد، فرد مورد نظر تاکنون حاضر به همکاری در این زمینه نشده است.

 اسکان 37 هزار و 755 مسافر نوروزی در نهبندان

سرپرست فرمانداری نهبندان نیز در این جلسه گفت: در این شهرستان در زمینه توزیع میوه شب عید اقدام خوبی انجام شد و بازارچه صنایع دستی نهبندان هم هر روز از ساعت 8:30 صبح تا 9 شب پذیرای بازدید کنندگان است.

مهدی مرادی تصریح کرد: 37 هزار و 755 نفر از مسافران نوروزی را اسکان داده‌ایم و 56 هزار نفر هم از مراکز گردشگری و مذهبی این شهرستان بازدید کرده‌اند.

اقامت 204 هزار مسافر در طبس

فرماندار ویژه طبس نیز گفت: دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در ایام نوروز سال جاری حضور خوبی در مناطق مختلف  این شهرستان داشته‌اند.

علی‌اکبر رحیمی از اقامت 204 هزار نفر و بازدید 374 هزار و 500 نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان طبس خبر داد و افزود: 800 نیروی امر به معروف و نهی از منکر هم در مناطق مختلف این شهرستان حضور دارند و ترتیل خوانی قرآن در باغ گلشن و افطاری ساده در امامزاده موسی بن کاظم(ع) انجام می‌شود.

به گفته وی یک مورد تعطیلی واحد صنفی به دلیل گرانفروشی در این شهرستان انجام شد و با وجود فاصله حدود 500 کیلومتر بین ورودی و خروجی شهرستان تنها دو فوتی در نوروز داشته‌ایم.

انتهای پیام/ 251/

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در خراسان جنوبی
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • انجام ۲۵ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بیرجند
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • انجام ۶۵۰۰ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی ایلام
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته
  • ۵ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شهرستان بمپور تشکیل شده است
  • 1000 بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل انجام شده است