Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@21:18:24 GMT

آملی لاریجانی،جلسات مجمع را چگونه اداره می کند؟

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۱۳۱۷

آملی لاریجانی،جلسات مجمع را چگونه اداره می کند؟

ساعت24- محمدرضا باهنر گفت:قبل از اینکه آیت‌الله آملی‌لاریجانی جلسات را اداره کنند، بنده مقداری نگران بودم که ایشان بخواهند نظر شخصی خود را به مجمع اعمال کنند، اما دیدم که ایشان کاملا بحث‌ها را آزاد می‌گذارد و حرف‌ها را خوب می‌شنوند و البته گاهی نظر شخصی خود را می‌دهند، ولی دنبال این هستند که نظر مجمع را جمع‌بندی کنند نه نظر شخصی خود را.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه می‌دهد: «در همین چند جلسه‌ای که مجمع با ریاست آیت‌الله آملی‌لاریجانی داشت، شاهد بودیم که آقای آملی‌لاریجانی موضعی غیر از مواضع مجمع ندارند.»

او در مورد رییس آینده قوه قضاییه گفت: «در حال حاضر قوی‌ترین سناریو و احتمال برای ریاست قوه قضاییه حجت‌الاسلام ابراهیم رییسی است؛ این گمانه‌زنی‌ها در محافل و مجالس مورد بحث و بیان است، اما هنوز در این باره به‌طور قطع تصمیم گرفته نشده است.»

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن  بیش از 70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی افزود : طی سال گذشته تعداد 70 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به منظور تعیین 532 مصوبه به منظور رفع مشکلات و توسعه بنگاههای اقتصادی برگزار شده است.    صفوی با اشاره به اهمیت تشکیل جلسات کارگروه تسهیل عنوان کرد:  از تعداد  532 مصوبه ابلاغ شده ، تا کنون بیش از 70 درصد مصوبات با همکاری دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل  استان اجرایی شده و مابقی در دست  اقدام می باشد.    وی بیان کرد : دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مستقر در اداره کل صمت استان ، بطور مستمر نسبت به پیگیری و رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان  با استفاده از قوانین و مقررات جاری در جهت مرتفع نمودن مسائل و مشکلات مربوطه سرمایه گذاران بنگاههای اقتصادی اقدام نموده است  .   مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد : در سال 1402  بیش از  500 پرونده  بنگاه اقتصادی دارای مشکل  درجلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار یا معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری ، مدیران دستگاههای اجرایی و بانک های عامل  مورد بررسی دقیق کارشناسی و تصمیم گیری لازم قرار گرفته است .   وی اضافه کرد: دستور کارهای مطرح شده بنگاههای اقتصادی در حوزه های صمت، جهاد کشاورزی ، میراث فرهنگی و گردشگری و غیره بوده است .   مدیر کل صمت استان  با اشاره به تسریع رسیدگی به مشکلات بنگاههای تولیدی ازطریق تشکیل جلسات کارگروه تسهیل بصورت مستمر تصریح کرد : هماهنگی لازم برای تکمیل طرح‌های  صنعتی نیمه تمام، پیگیری تامین سرمایه ثابت و در گردش، فعال سازی واحدهای تولیدی راکد، امهال بدهی معوق بانکی، تامین تجهیزات و مواد اولیه، تکمیل زیر ساخت های لازم نظیرتامین آب و برق و گاز، معافیتهای مالیاتی، رفع مشکل زیست محیطی و غیره از جمله موضوعات مورد بحث و تصمیم گیری در جلسات مذکور بوده است .

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۷۰۰ دادگاه برخط در خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲
  • اجرایی شدن  بیش از 70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید
  • جلسات منتورینگ برخط رویداد «بازی‌آرا» برگزار شد
  • آملی لاریجانی: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها حدّی دارد
  • آملی لاریجانی: دنیا فهمید که صبر ایران حدی داشت
  • آملی لاریجانی: قدرت جمهوری اسلامی عیان شده است
  • جلسات تدبر در سوره رعد برگزار می‌شود
  • حل و فصل مشکلات در جلسات ملاقات مردمی
  • واکنش علی لاریجانی به عملیات «وعده صادق» + عکس
  • توئیت معنادار علی لاریجانی درباره حمله به اسرائیل + عکس