Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی اکبر مختاری از کشف یک تخلف 22 میلیارد ریالی در یکی از بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: این بیمارستان یکی از بزرگترین بیمارستان‌های بخش خصوصی کرج است که با ارائه خدمات مازاد بر نیاز بیماران و اکثراً خارج از تعهدات بیمه، اقدام به اضافه دریافت از بیماران می‌کرد.

مختاری با بیان اینکه تخلف این بیمارستان با بررسی‌های تخصصی کشف شد افزود: این بررسی‌ها از صورتحساب حدود 4200 بیمار مراجعه کننده به این بیمارستان انجام شد که در خلال آن تاکنون 22 میلیارد ریال تخلف کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری  تأکید کرد: مردم در صورتحساب نهایی زمان ترخیص دقت نمایند زیرا این بیمارستان با اضافه کردن دو ردیف به صورت غیر قانونی و مبهم در صورتحساب بیماران اقدام به دریافت مبالغی از یک میلیون ریال تا هفت میلیون ریال کرده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی بیمارستان تعزیرات برنا کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مهدی نادری در جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان با اشاره به لزوم رعایت حجاب و عفاف در جامعه و جلوگیری از هنجارشکنی گفت: ادارات و نهاد‌ها به افراد و مراجعه کنندگان بی حجاب خدمات ارائه ندهند.
وی همچنین با اشاره به فرسودگی دستگاه‌های دیالیز در بیمارستان شهر فلاورجان افزود: به منظور خدمات به بیماران کلیوی ۵ دستگاه دیالیز جدید تحویل بیمارستان امام خمینی شهر فلاورجان شد و به زودی به بیماران خدمت رسانی می‌کند.
فرماندار فلاورجان با اشاره به عملیات وعده صادق و پاسخ یه تجاوزات رژیم صهیونیستی افزود: جنایات این رژیم با همکاری مستکبران جهانی سالهاست که منطقه خاورمیانه را به آتش کشیده که با این پاسخ دندان شکن و هدفمند معادلات در منطقه به نفع دکترین دفاعی ایران اسلامی که همان دفاع بازدارنده است تغییر کرد.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در نهاوند
  • محکومیت یک میلیارد ریالی جریمه عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند