Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@09:04:32 GMT

روستاهای شوشتر در محاصره سیلاب

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۱۴۹۹

روستاهای شوشتر در محاصره سیلاب

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، عدنان غزی، فرماندار شوش با اشاره به طغیان رودخانه دز و جاری شدن سیلاب گفت: طغیان رودخانه دز موجب محاصره روستاهای پایین دست رودخانه بویژه آهو دشت در بخش شاوور شده است.

وی در ادامه افزود: چند روستا بویژه آل حمدان و کاظم حیدر نیز در بخش مرکزی شوش در محاصره سیلاب قرار گرفته اند که کار تخلیه احشام و دیگر موارد ضروری این روستا‌ها و کمک رسانی به آنان با بسیج تمام امکانات شهرستان آغاز شده و در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غزی تصریح کرد: تجهیزات خودرویی این شهرستان برای جابجایی اهالی روستا‌هایی که در محاصره سیلاب قرار گرفته اند وارد عمل شده و تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی نیز با تمام ظرفیت در حال کمک رسانی هستند.

فرماندار شوش اذعان داشت: گزارشی از تلفات احتمالی ناشی از سیلاب رودخانه دز تاکنون ارائه نشده، اما خسارت وارده به مزارع کشاورزی و روستا‌های بخش شاوور بسیار سنگین است.

این مقام مسئول از اهالی روستا‌ها و عشایر خواست احشام و کودکان خود را از رودخانه دور کنند و بیان کرد: حدود ۴۰ دستگاه لودر و کمپرسی در منطقه مستقر شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سیلاب خوزستان محاصره روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع گاز ۴ روستا در شهرستان جاجرم به علت جاری شدن سیلاب

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از جاری شدن سیلاب در چهار روستای شهرستان جاجرم بر اثر جاری شدن سیلاب خبر داد.

شفیق در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: لوله های گاز چهار روستا در بخش سنخواست با جاری شدن سیلاب دچار شکستگی و آب گرفتگی شده است.

وی افزود: کارشناسان شرکت گاز در حال رفع مشکل هستند و به زودی گاز این چهار روستا متصل می شود.

شفیق ادامه داد: علاوه بر آن برق تعدادی از روستاهای شهرستان راز نیز قطع شد که با تلاش شرکت برق، برق این روستاها وصل شد.

وی بیان کرد: رسوب گذاری در جاده‌های راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و محور دشت به جنگل گلستان انجام شده بود که رسوب‌برداری در این مسیرها انجام شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: سیل به بخش کشاورزی شهرستان گرمه نیز خسارت وارد کرده است.

شب گذشته سیلاب در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم جاری شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برق تمام روستاهای لرستان پس از بارش‌های اخیر وصل شد
  • تهدید سیل برای ۳ قنات در بخش مرکزی تفت
  • سیل آب شرب ۳روستا در پلدختر را قطع کرد
  • شکوفایی اقتصاد روستاهای خدابنده با ایجاد خانه های بوم گردی
  • قطع گاز ۴ روستا در شهرستان جاجرم به علت جاری شدن سیلاب
  • ارتفاع برف در این شهر به ۲۰ سانتیمتر رسید
  • ارتفاع برف بهاری در این شهر به ۲۰ سانتیمتر رسید
  • جاری شدن رودخانه‌های فصلی در روستاهای استان یزد
  • ارتفاع برف بهاری در طالقان به ۲۰ سانتیمتر رسید
  • روستاهای هدف گردشگری فرصتی برای توسعه صنعت توریسم