Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@10:27:01 GMT

سایه‌ی رسوایی شیر خشک بر سر صنعت چین بعد از گذشت یک دهه

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۱۵۲۲

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- بعد از گذشت ۱۰ سال از رسوایی شیر خشک، شهروندان چینی به اینگونه محصولاتی که در کشور خودشان تولید می‌شود نمی‌توانند اعتماد کنند. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در سال ۲۰۰۸ وجود آلومینیوم در شیر خشک در چین باعث جان باختن ۶ کودک و مسموم شدن ۳۰۰ هزار کودک شد. این رسوایی بعد از گذشت یک دهه همچنان بی اعتمادی مردم چین را به شرکت‌های تولید کننده شیر خشک به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
نکته قابل توجه آن است که بعد از گذشت ۱۰ سال شهروندان چینی به اینگونه محصولاتی که در کشور خودشان تولید می‌شود نمی‌توانند اعتماد کنند.
این رسوایی باعث شد تا دولت چین سخت‌ترین قوانین را در تولید شیر خشک در جهان به کار بندد. اما این در حالی است که شهروندان چینی ترجیح می‌دهند محصولات وارداتی را خریداری و استفاده کنند. در واقع این باور در میان مردم چین وجود دارد که محصولات وارداتی از سلامت و کیفیت بیشتری برخوردار هستند.




انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رسوایی شیر خشک چین بی اعتمادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت : به همت تلاشگران فولاد اکسین در سال “جهش تولید با مشارکت مردم” بالاترین تناژ تولید ماهیانه، هفت سال اخیر به میزان بیش از ۸۳ هزار تن به ثبت رسید.

علی محمدی افزود : در فروردین ماه ۱۴۰۳ تناژ تولید ۸۳ هزار و ۴۵ تن محقق شد که این میزان تولید در ۷ ساله گذشته بی سابقه بوده است و سومین رکورد تاریخ تولید شرکت محسوب می‌شود.

وی گفت : رکورد‌های تولیدی قبلی مربوط به تولید ۱۰۰ درصدی محصولات تجاری بوده در صورتی که در رکورد تولیدی فروردین امسال بالغ بر ۹۱ درصد از تولید مربوط به تولید محصولات API و ورق‌هایی با ارزش افزوده بالا است.

محمدی افزود : این میزان تولید محقق شده نسبت به فروردین ماه سال ۱۴۰۲ که تناژ ۷۶ هزار و ۴۰۰ تنی محقق شد، بیش از ۸ درصد رشد داشته است که دستاوردی بسیار مطلوب برای شرکت فولاد اکسین در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم است به شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کرد
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • قالی‌بافان دلسردی می‌بافند / سایه‌اندازی رکود و کاهش صادرات بر فرش اردبیل
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان