Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@21:53:58 GMT

وال‌استریت سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۱۵۹۲

وال‌استریت سقوط کرد

پول‌نیوز - چشم‌انداز ناامیدکننده اقتصاد جهان، نگرانی‌های تجاری و پیش‌بینی‌ شرکت‌ها حال‌وهوای بازار را بدتر کرده است و همین موجب شد وال‌استریت در پایان معاملات بامداد امروز سقوط کند.

بامداد امروز درحالی که چشم‌انداز ناامیدکننده اقتصاد جهان، نگرانی‌های تجاری و پیش‌بینی‌ شرکت‌ها حال‌وهوای بازار را بدتر کرد، وال‌استریت سقوط کرد و نوار رشد ۴ روزه آن پاره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 پس از این که لری کودلاو، مشاور کاخ سفید، گزارش فایننشال تایمز در مورد این که ترامپ پیشنهاد چین برای مذاکرات تجاری مقدماتی را نپذیرفته است را رد کرد، هر سه شاخص وال‌استریت سودهای خود را از دست دادند.

با این همه، شاخص‌های اس‌اندپی و نزدک و داوجونز، هر سه، بدترین سقوط یک روزه خود از ۳ ژانویه تا کنون را ثبت کردند.

این درحالی بود که روز دوشنبه صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی خود از رشد اقتصادی جهان را کاهش داد و چین هم تایید کرد که به کمترین رشد اقتصادی خود در ۲۸ سال اخیر دست یافته است.

چاک کارلسون، مدیر اجرایی ارشد در شرکت خدمات سرمایه‌گذاری هورایزن، می‌گوید: خبرهای منفی سنگینی در مورد رشد اقتصادی جهان و کند شدن اقتصاد چین وجود دارد و انتشار درآمدهای شرکت‌ها نمی‌تواند آن را خنثی کند.

او ادامه داد: این هفته شرکت‌های زیادی درآمدهای خود را اعلام خواهند کرد و تحولات بازار بین آمار شرکت‌ها و ناامیدی از اقتصاد جهانی و چین، در نوسان خواهد بود.

در پایان معاملات سه شنبه شب(بامداد امروز به وقت تهران) میانگین صنعتی داو جونز ۳۰۱.۸۷ واحد یا ۱.۲۲ درصد سقوط کرد و به سطح ۲۴۴۰۴.۴۸ واحد رسید. اس‌اندپی۵۰۰ هم ۳۷.۸۱ واحد یا ۱.۴۲ درصد سقوط کرد و به ۲۶۳۲.۹ واحد رسید. کامپوزیت نزدک ۱۳۶.۸۷ واحد یا ۱.۹۸ درصد از ارزش خود را از دست داد و به سطح ۷۰۲۰.۳۶ واحد رسید.

حجم معاملات بازارهای آمریکا ۷.۹۷ میلیارد سهم بود که نسبت به میانگین ۲۰ روزه ۸.۲۴ میلیارد سهم، کمتر بوده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وال استریت پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم

مهدی ایلانلو، معاون شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: استقبال برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی در قم طی سال اخیر موجب رشد فعالیت‌های اقتصادی در این حوزه شده است.

وی گفت: به دنبال این رشد سرمایه‌گذاری و گسترش فعالیت‌های تولیدی در قم، شاهد افزایش فرصت‌های شغلی در این بخش هستیم که موقعیت مناسبی را برای افراد جویای کار فراهم کرده است.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی قم افزود: در همین راستا بستری برای مهارت آموزی به نیرو‌های کار فعال در واحد‌های تولیدی استان فراهم شده است.

شهرک‌های صنعتی استان به دلایل مختلف همچون موقعیت ویژه در نزدیکی بازار‌های بزرگ کشور و برخورداری از امکانات زیرساختی مناسب، با استقبال گسترده سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب و کار‌های تولیدی مواجه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • (ویدئو) سقوط بمب‌افکن توپولوف ۲۲ روسیه بعد بازگشت از اوکراین
  • (ویدئو) سقوط بمب‌افکن توپولوف ۲۲ روسیه بعد زا بازگشت از اوکراین
  • پرش از روی پل عابر پیاده بر روی اتوبوس شرکت واحد!
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود
  • واحد های تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • مرگ تلخ یک زن پس از سقوط در جوی آب + ویدئو
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل