Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@01:12:29 GMT

همایش طلایه داران فاطمی در قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۱۶۲۶

همایش طلایه داران فاطمی در قزوین برگزار می شود

همایش طلایه داران فاطمی در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، همایش طلایه داران فاطمی با رویکرد تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در قزوین برگزار می شود.

 

این همایش پنجشنبه چهارم بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام رضا اصلانی و مداحی مهدی سروری در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است سپاه صاحب الامر (عج) قزوین، سازمان تبلیغات اسلامی استان، شهرداری قزوین، شورای هیئت های مذهبی و شبکه قزوین در برگزاری این همایش مشارکت دارند.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مجلس خبرگزاری شبستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر اصفهان آسیب های اجتماعی صالحی مراجع و علماء طلایه داران فاطمی دستاوردهای انقلاب مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد

سید مهدی حسینی،رئیس حوزه هنری قم گفت: نمایش «راز» به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از مسجد چهارده معصوم و نمایش «مرد شامی» نوشته علی‌اصغر ایمان‌زاده به کارگردانی محمدرضا جهانبخت از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دو اثر منتخب از استان قم است که در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد حاضر خواهند بود.

وی بیان داشت: ۱۳ اثر حاضر در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد از میان ۱۸۰ اثر متقاضی حضور در همایش و پس از بازبینی توسط داوران انتخاب شده‌اند.

رئیس حوزه هنری استان قم خاطرنشان کرد: آثار منتخب در مرحله نهایی جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: حمایت از هنرمندان انقلابی و مسجدی از اولویت‌های مهم هنری استان قم در حمایت از تولید آثار فاخر است.

حسینی گفت: این جشنواره متمایز و هدفمند، فرصتی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های گسترده‌ فضای فرهنگی و هنری مساجد و گروه‌های مذهبی در راستای پرورش استعدادهای هنری جوانان انقلابی و ترویج فرهنگ دینی با زبان هنرهای نمایشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟