Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز با حضور در کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور از نزدیک در جریان روند کار این کمیسیون قرار گرفت.

به گزارش تسنیم لاریجانی ضمن تشکر از اعضای کمیسیون تلفیق و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌ها که در جلسه حضور داشتند، گفت: جمع خوبی برای بررسی بودجه دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل اینکه بودجه‌بندی امسال سخت است و شرایط بررسی بودجه کار زیادی می‌برد، تشکر می‌کنم که برای حل مسائل کلان تلاش می‌کنید.

وی با بیان اینکه پیام‌های آرامش بخشی از مصوبات کمیسیون شنیده می‌شود، ادامه داد: از اینکه صادرات نفت را یک و نیم میلیون بشکه در نظر گرفتید، شما را تحسین می‌کنم؛ این کار عاقلانه‌ای بود.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: برخی اطلاعات از سوی مسئولان داده می‌شود که با واقعیت‌ها منطبق نیست و دشمن از آن استفاده می‌کند. آمریکایی‌ها می‌خواستند فروش نفت ما را به صفر برسانند که موفق نبودند و شکست خوردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه الان ما نفت خود را می‌فروشیم اگر چه همچون سال‌های گذشته قیمت نفت هم تلاطماتی دارد، افزود: باید در سال‌های گذشته تلاش می‌کردیم، بودجه ما به نفت اتکای کمتری پیدا می‌کرد. زمانی فروش نفتمان 7 میلیارد دلار بود و واقعا با سختی کشور را اداره می‌کردیم؛ بنابراین همه مسائل مربوط به تحریم‌ها نیست و نباید به دست خودمان شرایط را در بخش‌هایی سخت کنیم.

ادامه دارد...

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: در بررسی جداول بودجه اجازه تصرف در منابع را نداریم

رئیس مجلس در پاسخ به نماینده خدابنده در خصوص رسیدگی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، گفت: به هیچ عنوان نه دولت در پیشنهادات خود که در مرحله دوم ارسال می کند نه مجلس در زمان رسیدگی چه در صحن چه در کمیسیون حق ندارد در منابع و مصارف دست بزند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،  قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به نماینده خدابنده، گفت: در حال حاضر در مرحله دوم فقط بند (ب) ماده 182 را دنبال می کنیم یعنی فقط جداول که تاکنون نبوده است. به هیچ عنوان نه دولت در پیشنهادات خود که در مرحله دوم ارسال می کنند نه مجلس در زمان رسیدگی چه در صحن چه در کمیسیون حق ندارد در منابع و مصارف دست بزند.

قالیباف: سیلی به اسرائیل درس‌آموز بود/ هشدار به اسرائیل

رئیس مجلس ادامه داد: در صدر جدول دوم حق نداریم تبصره و حکم جدیدی بنویسیم، جداول در آنجا است در همین صحن دوستان بدون حکم و تبصره جدید در سرفصل ها می توانند پیشنهاد داشته باشند.

قالیباف در ادامه یادآور شد: دوستان فناوری و معاونت قوانین آماده اند هرکدام از دوستان که سوال دارند پاسخ دهند، بارگذاری هم به گونه ای طراحی شده که در همین راستا است. به غیر از این، سیستم اجازه تغییر نمی دهد که جداول وجود دارد، پیوست اول آن طرح های عمرانی و پیوست دوم و سوم هم بحث شرکت ها و واگذاری دارایی ها مشخص شده است.

سید البرز حسینی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 26 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از نیروهای مسلح و حافظان امنیت از پاسخ دندان شکنی که به رژیم صهیونیستی دادند و امید را در جامعه و کشور ایجاد کردند، گفت: آقای قالیباف بحث بنده بر سر بودجه است، در حال حاضر قسمت دوم بودجه بارگذاری شده، سوال اینجاست شما روشنگری کنید. بحث ما بر سر جداول کلان است یا جداول پیوسته که بارگذاری شده است. تا فردا هم کمیسیون ها بیشتر فرصت ندارند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بحث بر سر جداول است یا اینکه روند کار به صورتی است که همکاران می توانند بر روی پروژه مناطق خود نیز صحبت کنند، قاعده می گوید باید بر روی مباحث کلان بودجه ای بررسی شود، منطق کار این است که اگر قرار است بر روی مباحث جزئی دستگاه ها پیش برویم کار به اتمام نمی رسد.

وی افزود: چگونه این مباحث باید مطرح شود، در حال حاضر مسئله گنگ است، اگر نحوه ثبت پیشنهادات به سمت پروژه های جزئی برود منطق برنامه ریزی و بودجه ریزی بهم می ریزد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • تلاش برای رساندن کمک‌های جدید به دست صهیونیست‌ها در کنگره
  • جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند
  • احتمال بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ از هفته آینده در مجلس
  • بررسی بخش جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس با حضور منظور
  • جداول و پیوست‌های بودجه ۱۴۰۳
  • ایسنا جدوال و پیوست های بودجه ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • قالیباف: در بررسی جداول بودجه اجازه تصرف در منابع را نداریم
  • نامه یک نماینده مجلس به آملی لاریجانی
  • فیلم/ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بودجه ۳۰۰ همت کسری دارد