Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا برای این تیم در جام حذفی اسپانیا به میدان نمی‌رود. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا امشب (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا میهمان سویا خواهد بود و ارنستو والورده سرمربی کاتالان‌ها برای این بازی برنامه‌های تاکتیکی متفاوتی در نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مارکا والورده برای این بازی سخت به دو مهره کلیدی تیمش لیونل مسی و سرخیو بوسکتس استراحت داده است اما نام کوین پرینس بواتنگ، بازیکن جدید آبی‌و‌اناری‌ها برای اولین بار در فهرست 19 نفره قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد که والورده از اتفاقاتی که فصل گذشته برای تیمش رخ داد درس گرفته و قصد ندارد برای تورنمنت کم‌اهمیت‌تری مانند کوپا دل‌ری به مهره‌های اصلی‌اش میدان دهد و آنها را برای تورنمنت‌های مهم‌تر خسته کند.

والورده در این فصل به استفاده از سیستم چرخشی تأکید بیشتری نشان داده است و در بازی‌های اخیر بارسلونا سعی کرده به مهره‌های اصلی تیم به خصوص مسی استراحت بیشتری بدهد تا او را برای مهمترین مقطع فصل اماده نگه دارد. در همین راستا مسی در بازی قبلی بارسلونا مقابل لگانس تنها نیم ساعت به میان رفت.

فوتبال جهان|بواتنگ رسما به بارسلونا پیوست

بارسلونا با فهرستی متشکل از سیلسن، تراشتگن، سمدو، پیکه، لنگله، آلبا، روبرتو، فرمائلن، راکیتیچ، دنیس سوارس، کوتینیو، آرتور، آلنیا، ویدال، ریکی پوج، اوریول بوسکتس، مالکوم، لویئس سوارس و بواتنگ عزم آندلس شده است.

بارسلونا امشب از ساعت 23:59 به وقت تهران میهمان سویا خواهد بود.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیونل مسی بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا

رئال مادرید شب یکشنبه میزبان بارسلونا خواهد بود. در این ویدیو که توسط صفحه رسمی لالیگا منتشر شده است، دریبل های برتر رئال مادرید در بازی های لیگ مقابل بارسلونا را نمایش می دهد.

دانلود (8.2MB)

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • تیم ملی جودو از حضور در مسابقات آسیا بازماند
  • علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • فهرست بازیکنان ذوب آهن در دربی اصفهان اعلام شد
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • بارسلونا باخت و ۲ جام را از دست داد/اتلتیکو راهی جام باشگاه ها شد