Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، حمیدرضاخانپور در حاشیه مراسم امضاء تفاهم نامه اظهار کرد: در راستای حمایت از اشتغال و تولید ملی و به منظور پیگیری و تحقق برنامه های سال از جمله حمایت از تولید و فراهم نمودن اشتغال و سرمایه گذاری در بخش صنعت و کسب و کارهای کوچک و متوسط و بهره مندی آنها از ارتقاء آگاهی حقوقی و افزایش ضریب امنیت سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تفاهم همکاری مشترک فی مابین شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین و ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضا استان قزوین منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری از وظایف اساسی دولت است، اظهار داشت: همکاری دستگاه قضایی با واحدهای تولیدی منجر می شود تا حین بروز مشکلات قضائی، کارخانجات تعطیل نشوند.

خانپور اضافه کرد: در برخی از پرونده هایی واحدهای تولیدی مشاهده می شود که بین شرکاء اختلافی صورت گرفته است و دامنه این اختلافات مانند سد محکمی در مقابل تولید ایستاده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اشاره به اهداف این تفاهم نامه افزود: اتخاذ تدابیر پیشگیرانه جهت جلوگیری از ورشکستگی واحدهای صنعتی و ایجاد زمینه تداوم فعالیت کارآفرینان از طریق هماهنگی با استانداری و سایر دستگاه ها در جهت پیشگیری از بیکاری نیروی کار و به تبع آن وقوع جرم- ارتفاء امنیت اقتصادی، سرمایه گذاری و رونق تولید صادرات محور با هدف توسعه اشتغال پایدار، انتقال تجربیات در راستای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه طرحهای و واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و صنایع کوچک و متوسط استان و فراهم نمودن زمینه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان را می توان از مهمترین اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

در ادامه امیر جلالی دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضا در قزوین در خصوص این تفاهم نامه گفت: با توجه به تعاملی که بین شرکت شهرک های صنعتی با دادگستری قزوین برای کمک به حل مشکلات قضایی بخش تولید وجود دارد، تصمیم گرفته شد تا تفاهم نامه ای مشترک بین این ۲ دستگاه منعقد شود.

وی به مفاد این تفاهم نامه اشاره کرد و اظهار داشت: در این تفاهم نامه مقرر شد دادگستری کل استان پیگیر دعاوی و احداث شعب ویژه در شورای حل اختلاف مرکز استان در رابطه با موضوعات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی باشد.

جلالی با تاکید بر اینکه مطابق با این تفاهم نامه شرکت شهرک های صنعتی قزوین باید به بازتوانی زندانیان رای باز (آزادی مشروط) اقدام کند، افزود: برخی از زندانیان ما به علت جرائم سبک نیازمند اشتغال هستند که باید زمینه توانمندی آنها در فرآیند تولید فراهم شود.

این تفاهم نامه به امضاء حمید رضا خانپور رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، امیر جلالی دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضا در قزوین رسیده است.

در نشست انعقاد این تفاهم نامه، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، حجت الاسلام نورالله قدرتی رییس کل دادگستری قزوین، حمید خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، امیر جلالی دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضا در استان قزوین و چندتن از مسئولان قضایی حضور داشتند.

کد خبر 4521266

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری قزوین شهرک های صنعتی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

دریافت 54 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6087054

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی به انتقال تجربیات منجر شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان