Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جدول پخش برنامه‌های صدا وسیما مهاباد چهارشنبه ۳ بهمن ماه به شرح زیر است:

تکرار فیلم سینمایی ۰۱:۲۰
باز پخش مسابقه فاز ۰۲:۵۰
باز پخش دل افروزان ۰۳:۲۰
تکرار خبر فارسی ۰۴:۰۰
کاتی موسیقا تکرار ۰۴:۲۵
تکرار خبر کردی ۰۶:۰۰
اذان شافعی وجعفری ۰۶:۰۷
مستندآفرینش ۰۶:۳۰
سرود جمهوری اسلامی +تلاوت قرآن ۰۶:۴۵
سرود جمهوری اسلامی +تلاوت قرآن ۰۷:۰۲
مستند نیمه پنهان ماه ۰۷:۲۰
مستند شاخص امام و ولایت فقیه ۰۷:۵۰
کازیوه زنده ۰۸:۳۰ پخش زنده
انیمیشن ۰۹:۵۰
سریال یوسف پیامبر ۱۱:۱۰
اذان شافعی ۱۲:۴۵
اذان فقه جعفری ۱۲:۴۷
تکرار ساباتی سوز ۱۳:۰۰
سینمایی ۱۴:۲۰
همین حالا، همین فردا ۱۵:۲۶
تکرار شه و باش ۱۵:۴۰
باغچه‌ی گولان وتکرار ۱۶:۴۴
اذان شافعی ۱۷:۴۴
اذان فقه جعفری ۱۷:۴۷
اذان فقه جعفری ۱۷:۵۵
تکرار ساباتی سوز ۱۹:۰۰
خبر فارسی ۲۰:۰۰
آوینه زنده ۲۰:۳۸
آوینه زنده ۲۱:۰۵
کاتی موسیقا ۲۱:۵۰
خبرکردی ۲۳:۰۰
سریال نامو ۲۳:۱۶

انتهای پیام/ج

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رادیو سریال تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین قسمت از فصل اول رقابت در «سرزمین شعر» جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ از شبکه چهار سیما پخش شد که به‌دلیل استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان حوزه فرهنگ و ادب با تصمیم مدیر شبکه چهار سیما، در فصل‌های دیگر هم ادامه پیدا خواهد کرد.

رضا صالحی مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما درباره تصمیم گیری برای ادامه ساخت و پخش این برنامه نوروزی به خبرنگار مهر گفت: در جلسه‌ای که با حضور مدیر شبکه چهار و علی زارعان تهیه‌کننده برنامه برگزار شد، تصمیم گرفته شد که برنامه «سرزمین شعر» ادامه پیدا کند ولی شیوه پخش آن، به‌جای هر شب، به‌صورت دو شب در هفته و به‌شکل موضوع‌محور باشد؛ به این معنا که در مناسبت‌هایی مثل ایام‌الله دهه فجر یا ماه‌هایی مثل محرم و صفر، جلسات شعرخوانی متناسب با این ایام تدارک دیده شود.

وی افزود: قرار است این برنامه تا پایان سال ۱۴۰۳، در قالب چندین فصل مختلف پخش شود و براساس زمان‌بندی و پیش‌بینی انجام‌شده، بناست فصل دوم این برنامه از خرداد آغاز شود.

صالحی ادامه داد: در فصل‌ بعدی برنامه هم محمدمهدی سیار به عنوان رییس هیات داوران و مجری برنامه حضور خواهد داشت و داوران هم همانند فصل اول، آقایان ناصر فیض، علی محمد مؤدب، علیرضا قزوه و محمدکاظم کاظمی خواهند بود. علاوه براینکه همراهی علیرضا افتخاری از خوانندگان خوب کشورمان را هم در این برنامه خواهیم داشت. به‌نوعی می‌توان گفت برنامه با همان گروه فصل اول ادامه خواهد یافت و فقط ممکن است تعدادی از سرگروه‌ها تغییر کنند که هر زمان اسامی آن‎ها نهایی شد، اعلام خواهیم کرد. ساعت پخش هم به‌احتمال خیلی زیاد، مانند قبل، ۲۲:۳۰ خواهد بود مگر اینکه تا آن زمان تغییراتی در کنداکتور اعمال شود.

مدیرگروه ادب و هنر شبک چهار سیما در ادامه بیان کرد: خوشبختانه از «سرزمین شعر» استقبال بسیار خوبی شد؛ چراکه این برنامه تنها پایگاه شعر در تلویزیون است و موجب شد بعد از سال‌ها، شعر در رسانه ملی در جایگاه درست خود قرار گیرد. ضمن اینکه «سرزمین شعر» هم برای بینند عام جذاب است، هم برای بینند خاص، یعنی کسانی که اهل شعر و شاعری هستند.

صالحی در پایان گفت: بر اساس آمار و اطلاعاتی که به دست ما رسیده، برنامه «سرزمین شعر» در نوروز ۱۴۰۲، جزو برنامه‎هایی بوده که بازخورد مثبت گرفته است. همچنین، براساس اعلام روابط‌عمومی صداوسیما، تعداد زیادی از مردم از طریق واحد روابط‌عمومی صداوسیما نظر خود را درباره برنامه اعلام کردند.

کد خبر 6085574 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • بیش از ۱۵ هزار شناسه‌یکتا برای پروانه‌کسب کاغذی در آذریجان‌غربی صادر شد
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • رییس صدا و سیما : مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده ای نیست
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت
  • فیلم | حرکت عجیب بهمن هاشمی وسط یک برنامه به سبک جوانی‌اش
  • تعریف پنج برنامه راهبردی در زمینه امنیت غذایی