Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از پرداخت بیش از ۱۵.۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به اقشار نیازمند استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری، با اشاره به مأموریت اصلی صندوق امداد ولایت گفت: بر اساس اسناد بالادستی جذب سپرده خیران در قالب سپرده‌های خرد و کلان و پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان از مأموریت‌های مهم این صندوق به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از پرداخت سه هزار و725 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و اشتغال ، کار گشایی و مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان از ابتدای امسال خبر داد و افزود: از این تعداد سه هزار و134 فقره در قالب تسهیلات کارگشایی و قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان با مبلغ 8 میلیارد و937 میلیون تومان پرداخت شده است .

 

وی همچنین به فرصت های شغلی ایجاد شده توسط صندوق امداد ولایت اشاره کرد وافزود: از ابتدای امسال 446 فرصت شغلی جدبد با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 556 میلیون تومان نیز  به افراد مستعد ونیازمند  ایجاد  شده است .

 

صفری به حمایت صندوق امداد ولایت در حوزه مسکن وساختمان نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری 136 فقره وام مسکن به نیازمندان تحت حمایت  با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 62 میلیون تومان  و9 مورد هم  اجاره ودیعه مسکن مددجویان به مبلغ 59 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این استان پرداخت شده است.

 

وی بابیان اینکه همه کارهای ما باید رضایتمندی جامعه هدف را  به دنبال داشته باشد، گفت: اگر در انجام کارها دقت لازم صورت بگیرد وبه موضوعات منصفانه نگاه شود نارضایتی پیش نمی آید وسطح سلامت اداری نیز بالا رفته  خود کنترلی  حاصل می شود. در نتیجه  باید انقلابی فکر کرد  وبا بصیرت اقدام نمود.

 

صفری با تاکید براینکه در شرایط فعلی  بایستی اقدام جهادی  صورت گیرد  وبا برنامه ریزی صحیح  تا فرصت باقی مانده اعتبارات تخصیصی به موقع  ومناسب  هزینه شده  واز رسوب اعتبارات  جلوگیری شودودقت شود افراد غیر مستحق جای افراد مستحق را نگیردو مدیریت باید مبتنی بر ارتقاء بهره وری  باشد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان استان بوشهر حضرت زهرا س مجلس اصفهان چهل سالگی انقلاب اسلامی مراسم ترحیم آسیب های اجتماعی هرمزگان صندوق امداد ولایت حمایت از محرومان کمیته امداد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، میثم معافی درجلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲  با اشاره به اهمیت منابع جز ۳ بند ب تبصره ۱۸ در رفع مشکلات تامین مالی کسب و کار‌های خرد و متوسط افزود: در سال گذشته سهم امداد در جز۳ بند (ب) تبصره ۱۸، سیصد و چهل میلیارد تومان بوده که ۲۹۶ میلیارد تومان به کمیته امداد استان مازندران تخصیص یافته است که تاکنون ۲۳۲ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال به ۱۹۵۲ مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

معافی با بیان اینکه مازندران در جذب اعتبارات جز۳ در کشور رتبه‌های برتر را کسب کرده است ازهمکاری بانک‌های مهر ایران، سپه، کشاورزی، ملی واقتصاد نوین در اعطا تسهیلات اشغال به مددجویان و نیازمندان تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: تسهیلات پرداختی در اجرای طرح‌های اشتغال در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی، صنعتی، صنایع دستی و... بوده است.

خاطر نشان می‌شود دراین جلسه بانک‌های عامل جهت تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات و جذب کل اعتبارات تخصیصی قول مساعد دادند.

یادآور می شود، جلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ و ۴بند (ب) تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران سید اسماعیل هاشمی، نمایندگان استانداری، اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی، مدیریت برنامه ریزی و بانک‌های عامل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد