Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@17:41:31 GMT

تلفات سنگین ارتش ارمنستان با ۶۳ کشته

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۱۹۱۰

تلفات سنگین ارتش ارمنستان با ۶۳ کشته

بر اساس اطلاعیه‌ دادستانی ارمنستان، ۲۷ افسر، ۲۳ درجه‌دار، ۱۱ فرمانده و ۲ سرباز وظیفه از نظامیان ارتش این کشور در سال ۲۰۱۸ میلادی در حوادث مختلف کشته شدند. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بر اساس اطلاعیه‌ای که دادستانی ارمنستان منتشر کرده است 63 نفر از نظامیان ارتش این کشور در سال 2018 میلادی در حوادث مختلف کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از 63 نظامی کشته شده ارمنستان 27 نفر افسر، 23 نفر درجه‌دار، 11 نفر فرمانده و 2 نفر سرباز وظیفه بودند.

38 نفر از آن‌ها در حین مأموریت نظامی و 25 نفر خارج از مأموریت کشته شدند و 11 نفر خودکشی کردند.

گزارش تسنیم| عادی‌سازی روابط ارمنستان با ترکیه یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پیشِ‌روی پاشینیانبازداشت رئیس‌جمهور سابق ارمنستان برای دو ماه دیگر تمدید شد

انتهای پیام/

R7650/P/S8,1414/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز پنج‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در شبانه‌روز گذشته در مناطق مختلف صدها نیروی نظامی اوکراینی کشته شدند.

در این بیانیه آمده است که «در محور آودیوکا، نیروهای مسلح روسیه ۷ ضد حمله را دفع کردند و تلفات نیروهای مسلح اوکراین در این منطقه بیش از ۱۳۰ نیروی نظامی بود.»

آن‌گونه که در این بیانیه آمده «همچنین در محور دونتسک نیروهای مسلح اوکراین حدود ۵۹۰ نیروی نظامی و یک تانک خود را از دست دادند؛ در محور دونتسک جنوبی نیز، نیروهای مسلح اوکراین حدود ۱۴۰ نیروی نظامی و سه انبار مهمات خود را از دست دادند.»

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که «سامانه‌های پدافند هوایی روسیه ۲۵۱ پهپاد اوکراینی، دو موشک تاکتیکی توچکا-یو و ۳۳ موشک ومپایر را در یک روز سرنگون کردند.»

کد خبر 6081998

دیگر خبرها

  • فشار روانی عملیات «وعده صادق» برای صهیونیست‌ها بسیار سنگین بوده است
  • ۵ ارتش قدرتمند خاورمیانه بر اساس تجربه جنگی، تعداد پرسنل و تسلیحات نظامی (+عکس)
  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • جزئیات جدید از خسارات و تلفات سنگین به اسرائیل در حملات ایران/ اصابت موشک به تاسیسات هسته ای دیمونا
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • مهم‌ترین پیام عملیات وعده صادق
  • کامرون خطاب به رژیم صهیونیستی: درگیری را تشدید نکنید
  • بائربوک: افزایش تنش‌های خاورمیانه بیشتر به ضرر امنیت اسرائیل است
  • در دنیای بی سر نظام بین‌الملل باید از امنیت خود دفاع کرد
  • اذعان سایت عبری به دست برتر نیروهای مقاومت در جنگ غزه