Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-16@05:02:57 GMT

باید بپذیریم در شناخت رسانه ضعف داریم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۱۹۲۵

باید بپذیریم در شناخت رسانه ضعف داریم

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آذری جهرمی در توییت خود آورده است:

عبارت رزمایش قطع اینترنت یکی از فجیع ترین عباراتی بود که برای ضایع کردن یک موضوع بسیار مهم مثل بررسی تاب آوری زیر ساخت های حیاتی کشور، بکار برده شد. اینگونه ناشی گری می کنیم و بعد فضای مجازی را مقصر می دانیم. باید بپذیریم در شناخت فضای رسانه ضعف داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل

به گزارش جام جم آنلاین،و به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل جلال آفاقی با اشاره به شکست رژیم جعلی و کودک‌کش و متجاوز اسرائیل در افکار عمومی و تنفر جهانی نسبت به جنایت‌های صهیونیستی، در خصوص عملیات گسترده و هجمه روانی موجود هشدار داده، اظهار کرد: در حال حاضر و با ناامیدی متجاوزان از جنگ‌های سخت، نبرد برای تسخیر اذهان افراد در اولویت دشمن و رسانه‌های استعماری است.
وی افزود: غول‌های رسانه‌ای دشمن با استفاده از تاکتیک‌ها و فراتاکتیک‌ها و به مدد وسایل ارتباط جمعی وابسته، تمام تلاش خود را جهت وارونه جلوه دادن وقایع و بازنمایی غیرواقعی به جای واقعیت‌گرایی به کاربسته‌اند.
دادستان اردبیل با اشاره به برخی گزارش‌ها از محتواهای تولید شده در فضای مجازی در پی عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در قالب حق شرعی و قانونی و طبیعی دفاع و در صیانت از حقوق ملت شریف ایران و کشور عزیزمان صورت گرفت، ضمن تاکید بر هوشیاری کاربران در مواجهه با چنین محتواهای رسانه‌ای گفت: نشر و بازنشر محتواهایی در فضای مجازی که در راستای اهداف عملیات روانی رژیم خبیث صهیونیستی قرار گیرد، جرم است و با عامل یا عاملین قاطعانه برخورد می‌شود.
آفاقی در این خصوص به عملکرد گشت سایبری دادستانی اردبیل در شناسایی فردی که اقدام به نشراکاذیب در فضای مجازی می‌نمود، اشاره کرده، ادامه داد: دقایقی بعد از شناسایی و در سریع‌ترین زمان ممکن فرد مذکور در یکی از مناطق اردبیل دستگیر و بازداشت شد.

دیگر خبرها

  • سخنی با مدعی العموم
  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل
  • مروری بر سناریویی که رژیم جعلی در فضای رسانه‌ای دست گرفت
  •  دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل
  • عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل دستگیر شد
  • جاماندگی روزنامه‌ها و خلاء خبری صداوسیما در پاسخ موشکی ایران
  • اهمیت مدیریت استفاده کودکان از تکنولوژی توسط والدین/ آموزش آسیب‌های فضای مجازی به فرزندان
  • رسانه‌های اجتماعی در گسترش ترویج کتاب موفق عمل کردند
  • «محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صد میلیونی!