Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط کسب سهمیه رشته فوتبال پنج نفره برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مشخص شد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ ورزشی فوتبال ایران رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فوتبال پنج نفره یکی از رشته‌هایی است که در بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو حضور خواهد داشت. در این رشته قرار است هشت سهمیه توزیع شود که شرایط کسب این سهمیه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام مسئولان کمیته بین‌المللی پارالمپیک، تیم‌های برزیل به عنوان قهرمان جهان و ژاپن به عنوان تیم میزبان، حضورشان در پارالمپیک از هم اکنون قطعی شده است و سایر کشورهایی که در این رشته فعال هستند، باید در مسابقات قاره‌ای برای کسب سهمیه رقابت کنند.

در سال 2019 در قاره‌های آمریکا، اروپا، آفریقا و آسیا مسابقات قهرمانی برگزار می‌شود که تیم نخست جواز حضور در پارالمپیک را کسب می کند، البته این شرایط در قاره اروپا متفاوت است و دو تیم مجوز می‌گیرند.

بدین ترتیب چهره 5 تیم تیم نیز مشخص می‌شود. آخرین سهمیه باقیمانده نیز در مسابقات گرندپری که طی روزهای 19 تا 24 مارس در توکیو برگزار می‌شود، توزیع خواهد شد.

یکی از تیم‌هایی که امید زیادی به حضور در پارالمپیک دارد، ایران است. تیم کشورمان در پارالمپیک 2016 ریو به مقام نایب قهرمانی رسید و در مسابقات جهانی 2018 اسپانیا نیز از صعود به مرحله دوم باز ماند.

فوتبال پنج نفره قهرمانی جهان|شکست ایران مقابل کلمبیا و حذف از گردونه مسابقات

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی پارالمپیک | NPC

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک NPC کمیته ملی پارالمپیک NPC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • ساره جوانمردی با فرزندش به جام جهانی کره می‌رود
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس