Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، آلستر برت، معاون وزیر امور خارجه انگلیس در امور خاورمیانه، تاکید کرد کشورش روابط خود با سوریه را عادی‌سازی نخواهد کرد.

او در سخنرانی خود در مجلس عوام انگلیس در چارچوب مواضع خصمانه این کشور در قبال سوریه گفت لندن روابط خود با دمشق را عادی‌سازی نخواهد کرد و بشار اسد باید بداند که نمی‌تواند مانند گذشته به حکومت در سوریه ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انگلیسی در پاسخ به سوال نماینده مجلس عوام انگلیس درباره اینکه آیا لندن سفارت خود را در دمشق بازگشایی خواهد کردیا خیر، گفت: پیش از هر اقدامی باید آنچه را که در سوریه رخ داد درک کنیم. نظام باید بفهمد که نمی‌تواند به حکومت در این کشور ادامه دهد. به هیچ وجه طرحی برای عادی‌سازی روابط انگلیس با سوریه وجود ندارد. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس در مدار استاندارد‌های دوگانه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، قشر‌های مختلف مردم در انگلیس از ادیان و ملیت‌های گوناگون از آغاز این تهاجم با گسترده‌ترین تظاهرات از دولت و احزاب عمده انگلیس خواستند برای توقف نسل کشی فلسطینیان اقدام کنند، اما پاسخ ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس و رهبر حزب حاکم محافظه کارانگلیس و کایر استارمر رئیس دولت سایه و رهبر حزب کارگر انگلیس یک عبارت تکراری بود «این حق اسرائیل است که از خود دفاع کند».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیش از شش ماه از تهاجم رژیم اسرائیل به غزه گذشت، در این مدت بیش از ۳۳ هزار فلسطینی که ۲۴ هزار نفرشان زن و کودک بودند به قتل رسیدند.

اغلب رسانه‌های انگلیس هم با چشم پوشی ازجنایات و نسل کشی فلسطینیان، همان راه دولت و احزاب عمده این کشوردر دفاع از اسرائیل را درپیش گرفتند، رویکردی بر خلاف خواست اکثریت ۷۶ درصدی جامعه انگلیس براساس نتایج نظرسنجی موسسه یوگاو.

یک شهروند انگلیسی می‌گوید: من آمده ام از فلسطینیان حمایت کنم، یکی از حقایقی که جنگ غزه به خوبی بر ملا کرد فریب کاری دولت‌های غربی و شعار‌های پر تکرار و دروغین آنان درباره حقوق بشر، آزادی و دموکراسی است. با موضع دولت‌های غربی در قبال کشتار ده‌ها هزار زن و کودک درغزه، دیگر هیچ کس آنان را باور نخواهد کرد.

زمانی که گروهی از امداد گران خارجی از جمله سه انگلیسی در حمله هوایی رژیم اسرائیل در غزه کشته شدند محافل سیاسی و رسانه‌ای در انگلیس واکنشی نشان دادند که گویی حتی ارزش جان امدادگران هم از منظرآنان متفاوت است و جان امدادگران انگلیسی برتر از ۱۷۵ امداگر سازمان ملل بود که در حملات شش ماه اخیر رژیم اسرائیل به قتل رسدیند، اما دولت انگلیس در اعتراض به آن واکنش نشان نداد.

با این که در شش ماه گذشته بیش از ۳۳ هزار فلسطینی، در حملات اسرائیل به قتل رسیدند، پس از این که ۳ امدادگر انگلیسی در بمباران‌های اسرائیل کشته شدند، شماری از سیاستمداران انگلیسی، به فکر افتادند درباره قطع صادرات اسلحه به اسرائیل سخن بگویند. کافیست برای پی بردن به استاندارد‌های دوگانه نظام انگلیس، به این نسبت توجه کنید.

اظهارات:
۱ – ریشی سوناک - نخست وزیر انگلیس
۲ – کایر‌استارمر- رهبر حزب کارگر انگلیس
۳ – شهروند انگلیسی

دیگر خبرها

  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • آینده اقتصاد سوریه/ شرایط روزبه‌روز سخت می‌شود
  • انگلیس در مدار استاندارد‌های دوگانه