Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@09:52:05 GMT

صعود دلار متوقف شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۲۳۱۲

صعود دلار متوقف شد

به گزارش رویترز، تشدید ریسک اختلافات تجاری بین چین و آمریکا و کاهش رشد اقتصاد جهانی کماکان تعیین‌کننده ترین عوامل در بازارهای مالی جهانی هستند. ین ژاپن در معاملات امروز ۰.۳ درصد در برابر دلار عقب رفت و هر دلار به ازای ۱۰۹.۷۳ ین مبادله شد. در برابر دلار استرالیا نیز ین ژاپن ۰.۵ درصد عقب رفت و به ازای ۷۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۶۱۰ ین مبادله شد.

دلار استرالیا که امروز روز خوبی را سپری کرد ۰.۱۵ درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافت به‌گونه‌ای که هر دلار آمریکا به ازای ۱.۴۰۰۸ دلار استرالیا مبادله شد. میشل مک کارتنی، استراتژیست ارزی موسسه " سی ام سی مارکتس" گفت: نگرانی‌های زیادی از رشد اقتصاد جهانی و تنش‌های تجاری وجود دارد که هدایت بازارها را در دست گرفته است. بازارها همچنین از ماه دسامبر سال گذشته در مسیر اصلاحی قرار گرفته‌اند.

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد در سطح ۹۶.۳۲ واحد قرار گرفت. در برابر یورو و پوند، دلار نزولی بود به‌گونه‌ای که هر یورو به ازای ۱.۱۳۶۷ دلار و هر پوند به ازای ۱.۲۹۶۱ دلار مبادله شد. پوند اکنون در حال حرکت به سمت رکورد ثبت شده خود در اواسط ماه نوامبر سال گذشته است.

در برابر سایر ارزهای مهم نیز دلار کاهشی بود به‌گونه‌ای که هر دلار با ۰.۲۵ درصد کاهش به ازای ۱.۴۷۳۹ دلار نیوزلند معامله شد. در برابر سایر ارزها، هر دلار به ازای ۷۱.۲۱۳۲ روپیه هند، ۱.۳۳۲۷ دلار کانادا، ۱.۳۵۸۹ دلار سنگاپور و ۶.۷۸۲۸ یوان چین مبادله شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دلار اقتصاد جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا

ویتنام، ازبکستان و عراق به دور حذفی جام ملت های آسیا صعود کردند.

نیمی از تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شدند.

دور سوم و پایانی از مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 امروز (یکشنبه) با برگزاری دیدارهای گروه‌های A و B آغاز شد.

تیم ملی تایلند که امتیازات کامل بازی‌های قبلی را گرفته بود، با نتیجه 2 بر یک بر ویتنام هم غلبه کرد. میانمار هم با نتیجه 3 بر یک موفق به شکست چین شد. تایلند با 9 امتیاز به‌عنوان صدرنشین گروه A به یک‌چهارم نهایی راه یافت. ویتنام و میانمار نیز دور گروهی را با چهار امتیاز به پایان رساندند، اما با توجه به تساوی دو تیم در بازی رودررو و تفاضل گل بهتر ویتنام، این تیم به‌عنوان تیم دوم به جمع هشت تیم نهایی صعود کرد.

در گروه B نیز ازبکستان توانست با نتیجه 3 بر یک از سد عربستان بگذرد تا همانند تایلند، با کسب هر 9 امتیاز ممکن به یک‌چهارم نهایی برسد. عراق نیز استرالیا را با شکست 6 بر 2 بدرقه کرد تا با شش امتیاز، به‌عنوان تیم دوم جدول صعود کند. عربستان و استرالیا هم به ترتیب با سه و صفر امتیاز حذف شدند.

با توجه به نتایج دو گروه نخست جام، تایلند از ساعت 14:30 روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت (به وقت ایران) مقابل عراق صف‌آرایی می‌کند و ازبکستان از ساعت 17:30 همین روز مقابل ویتنام به میدان می‌رود.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • قیمت جهانی نفت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • قیمت طلای جهانی دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا به ۲۳۷۵ دلار و ۵۸ سنت رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۲ اردیبهشت