Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود اعلایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله نخست این طرح از ششم تا نهم بهمن و مرحله دوم آن از اوایل اسفندماه سالجاری در شهرستان چابهار اجرایی می شود.
وی بیان کرد: در این طرح 400 تیم 2 نفره در مناطق شهری، روستایی و عشایری چابهار اجرای طرح را برعهده دارند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار افزود: تمامی دستگاه های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند تا بخوبی اطلاع رسانی شود و مردم با کارشناسان اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: چنانچه هنگام حضور کارشناسان در منازل خودشان حضور نداشتند حتما برای دریافت واکسن فلج اطفال به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند.
اعلایی هدف از اجرای این طرح را که هرساله اجرا می شود حفظ دستاوردهای برنامه ریشه کنی فلج اطفال در کشور و شهرستان عنوان کرد.
وی با بیان اینکه در چندین سال گذشته هیچ موردی از بیماری فلج اطفال در چابهار نداشته ایم، گفت: آخرین مورد فلج اطفال در کشور سال 1379 آنهم در این شهرستان بود که با واکسیناسیون مستمر و تکمیلی که هر ساله در دو نوبت با تشکیل تیم های ثابت و سیار انجام می شود از آن سال تا کنون هیچ موردی گزارش نشده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار خاطرنشان کرد: با توجه به همجواری سیستان و بلوچستان با 2 کشور پولیو آندمیک پاکستان و افغانستان در هر زمان خطر بازگشت مجدد بیماری به کشور وجود دارد.
وی تصریح کرد: برای تداوم وضعیت عاری از پولیو، ایمن سازی تکمیلی با کیفیت مطلوب ضروریست.
اعلایی بیان کرد: برای اجرای هرچه بهتر این طرح باید نقاط قوت و ضعف طرح پولیو در سال گذشته به دقت مرور شود و با استفاده از تجربیات گذشته مشکلات و نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود.
وی با رضایت از نحوه اجرای عملیات واکسیناسیون مرحله نخست و دوم پارسال از تمامی دستگاه های اجرایی چابهار بویژه هلال احمر که بیشترین همکاری را در تامین نیروی انسانی داشتند قدردانی کرد و اظهار داشت: امسال نیز با همکاری همه ادارات شهرستان طرح ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال را همچون سال های گذشته با موفقیت و پوشش 100درصدی به انجام برسانیم.
3043**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پاکستان دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان شبکه بهداشت و درمان هلال احمر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم دولت برای اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌ها

  سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی دیروز در نشست هیات مقررات‌زدایی گفت: هر سال حمایت‌ها و پشتیبانی‌های جدی‌تری را ازسوی رهبر معظم انقلاب و دولت برای بهبود محیط کسب و کار دریافت می‌کنیم. سه سال اخیر را می‌توان یک نقطه تحول در این حوزه دانست. هیأت مقررات‌زدایی پیشبرد قانون را بر عهده دارد اما در عمل خود فعالان اقتصادی و تشکل‌ها این چرخه را به پیش می‌برند.وی افزود: اتاق اصناف در کنار دو اتاق دیگر راهبری را انجام می‌دهند. امیدوار هستیم امسال پس از پایان زمان حکمی که در قانون تسهیل صدور مجوز‌ها وجود دارد به خدمت رئیس‌جمهور برسیم و گزارش دهیم که این قانون پیش از پایان دولت به طور کامل اجرا شده است.امیر سیاح، رئیس مرکز مقررات‌زدایی با بیان این‌که بسیاری از اتحادیه‌ها تلاش کردند و ۳۰۰ هزار پروانه کسب را به شناسه یکتا تبدیل کردند، گفت: در حال حاضر در ابتدای کارزار تبدیل دو میلیون مجوز صنفی به شناسه یکتا هستیم. بزرگ‌ترین اصناف کشور پای این کارآمده‌اند. این کار آخرین گام قانون تسهیل صدور مجوز‌ها است.این کارزار از بعد از عید فطر آغاز شده وتا۲۵اردیبهشت باید این کارانجام شود.اتحادیه‌های صنفی میزخدمت برگزارمی‌کنند و آموزش می‌دهند تا در این تاریخ دیگر همه اصناف شناسه یکتا داشته باشند. خدمات حکومتی به‌تدریج برای اصنافی که شناسه یکتا نداشته باشند، حذف خواهد شد.
   
سه ابهام اتاق اصناف در صدور شناسه یکتا
نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به این‌که ما حدود سه میلیون فعال صنفی داریم که بخشی از آنها شناسه یکتا دریافت کردند، گفت: سؤال این است که آیا همه فعالان باید شناسه دریافت کنند یا این‌که از زمانی به بعد، همزمان با صدور پروانه کسب، شناسه یکتا نیز صادر شده است؟ 
سؤال دومی که وجود دارد این است که این شناسه چه مزیتی برای اصناف خواهد داشت؟ بحث دیگری که وجود دارد این است که آیا تفاوتی بین فعالانی که پروانه دارند و افرادی که پروانه ندارند، وجود دارد؟
سیاح در پاسخ به ابهامات مطرح‌شده از سوی اتاق اصناف اظهار کرد: تاکنون افراد با کدملی احراز هویت می‌شدند اما فعالان اقتصادی کد اختصاصی نداشتند. قانون این مسأله را به اسم شناسه یکتا در سال ۱۴۰۰ تعیین کرد. این شناسه کمک می‌کند تا فعالان بتوانند خدمات دولتی را به صورت غیرحضوری دریافت کنند. برای اصناف و اتحادیه‌ها هم این امکان به وجود می‌آید که افراد بدون پروانه، شناسایی شوند.
وی گفت: شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی الزامی است و در بحث قانون پایانه‌های فروشگاهی نیز ملاک است؛ بنابراین اگر فردی پروانه نداشته باشد، از دریافت خدمات حکومتی منع می‌شود. 
به طور مثال اگر گاز ارزان دریافت می‌کرده، دیگر چنین امکانی نخواهد داشت. این مسأله سبب می‌شود در نهایت افراد ناچار به دریافت پروانه شوند که نظارت پسینی اتحادیه‌ها را تقویت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور
  • همکاری بانوان قمی با ماموران پلیس در اجرای طرح نور+فیلم
  • همکاری ازکی‌وام و بانی‌مد؛ تسهیل خرید اعتباری برای کاربران
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون
  • مردم با اجرای ‌طرح مقابله با بی‌حجابی همکاری کنند
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • ۱۰ درصد از مجوز‌های کاغذی به مجوز‌های جدید تبدیل شده اند
  • اولتیماتوم دولت برای اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌ها