Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای قضایی استان زنجان اجرای دقیق عدالت وحمایت از تصمیمات قضایی را از برنامه ها و اولویت های مجموعه دستگاه قضایی برشمرد و گفت: تقویت و توجه ویژه بر حوزه اجرای احکام که در حقیقت خروجی اقدامات قضایی است امری ضروری می باشد .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با قضات محاکم عمومی و انقلاب شهرستان و قضات شورای حل اختلاف زنجان گفت: تنظیم امور و اقدامات اگر با قصد قربت باشد اجر الهی مضاعف خواهد داشت و مسیری که شما قرار دارید برای اعمال واجرای قانون بسیار ارزشمند است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه برنامه های  دستگاه قضایی در سال 98 در حال تدوین وتنظیم است ومعتقدیم اگر درکارها بر اساس برنامه حرکت نکنیم به آن نتیجه مدنظر و جامعه هدف نخواهیم رسید، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است در این بر نامه ها از نظرات و پیشنهادات کارکنان به لحاظ کمی و کیفی استفاده نماییم.

 

رییس کل دادگستری استان زنجان افزود: دستگاه قضایی استان از ظرفیت بسیار خوبی در زمینه های  قضایی،علمی و پژوهشی برخوردار است و این امر در پیشبرد اهداف و ارتقاء سطح ارائه خدمات در جهت اجرای عدالت بسیار موثر است.

 

رییس شورای قضایی استان افزود: شأنیت دستگاه قضا و مقام  قضایی از نگاه اسلامی ازجایگاه بالای برخوردار است که امیدواریم در عمل  و با اقدامات موثر در جامعه برای اثبات این موضوع  قدم‌های موثری برداریم .

 

حجت الاسلام صادقی نیارکی اجرای دقیق عدالت  و حمایت از تصمیمات قضایی را از برنامه ها و اولویت های مجموعه دستگاه قضایی برشمرد و اظهار کرد: تقویت و توجه ویژه بر حوزه اجرای احکام که در حقیقت خروجی اقدامات قضایی است امری ضروری می باشد .

 

وی  برتقویت بخش بیرونی برخی نهاد ها از جمله راه اندازی نهاد  داوری که بدون هزینه نیز می باشد در جهت ایجاد صلح و سازش میان طرفین پرونده ها و کاهش جرایم تأکیدکرد .

 

رییس کل دادگستری استان زنجان برگزاری نشست های قضایی حوزه های مرتبط به وظایف کاری از قبیل قضات دادسرا با قضات محاکم جزایی وهمچنین نشست قضایی قضات تجدید نظر با قضات محاکم برای نزدیک کردن نگاه‌ها و در جهت اجرای عدالت ضروری برشمرد و خواستار برنامه ریزی و برگزاری منظم این نشست ها شد .

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مجلس خبرگزاری شبستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع شیراز محاکم قضایی دادگستری استان زنجان دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت سازوکارهای نظارتی بر کاهش پرونده‌های معوق موثر است

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: تقویت سازوکارهای نظارتی بر عملکرد محاکم و شعب دادرسی و اجرای احکام، جلوگیری از شکل‌گیری پرونده‌های مسن و معوق موثر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده امروز _ دوشنبه بیست و هفتم فروردین_ در شورای قضائی خراسان شمالی اظهار کرد: تقویت سازوکارهای نظارتی بر عملکرد محاکم و شعب دادرسی و اجرای احکام، جلوگیری از شکل گیری پرونده‌های مسن و معوق، اجرای طرح‌ها و برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم، گسترش فرهنگ صلح و سازش، ساماندهی وضعیت زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان مؤثر است.

وی افزود: قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی به عنوان یکی از مهمترین کانون‌های مؤثر در امر تولید و سرمایه گذاری در مسیر جهش تولید گام‌های اساسی و ارزشمند بردارند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نقش دستگاه قضائی می‌تواند در یک مدار مشخص قانونی و در چهارچوب ضوابط و مقررات در اشکال مختلف به ویژه در قالب کارکرد نظارتی و مدیریتی متجلی شود.

براتی‌زاده با اشاره به نقش محوری مردم در راستای تحقق شعار سال، اضافه کرد: مشارکت فعال و همکاری مؤثر مردم و نقش‌آفرینی بهتر آن‌ها در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مؤثر است.

وی اعمال نظارت‌های لازم و مسئولیت‌پذیری را از ویژگی‌های شایسته مدیران دانست و گفت: این بخش از خصوصیات مدیریتی می‌تواند ضمن ترویج و نهادینه‌سازی روابط حسنه در محیط کار در افزایش انگیزه‌های بهبود شاخص‌های عملکردی، مؤثر واقع شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: در جریان برگزاری جشن گل‌ریزان در مقایسه با سال‌های گذشته اتفاق خوبی رقم خورد و سبب شد جمع زیادی از زندانیان آزاد شوند.

کد خبر 744830

دیگر خبرها

  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • هزار و ۹۵۶ پرونده در رفسنجان منتهی به سازش شد 
  • ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان احداث می‌شود
  • تقویت سازوکارهای نظارتی بر کاهش پرونده‌های معوق موثر است
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است