Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:10:20 GMT

همه تیم‌ها در مرحله پلی آف لیگ فوتسال خطرناک هستند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۲۴۸۳

همه تیم‌ها در مرحله پلی آف لیگ فوتسال خطرناک هستند

حسین صبوری در گفتگو با مهر اظهار داشت: در آغاز مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال باید روز جمعه در مشهد با فرش آرا روبرو شویم و این تیم یکی از تیم‌های باکیفیت لیگ برتر است و تیمی که رتبه سوم لیگ را به دست آورده قاعدتاً تیم قدرتمند و منسجمی است و پیش بینی یک بازی دشوار و نزدیک را در مشهد داریم.

وی افزود: خبر خوش برای تیم ما و هواداران قمی این است که بازیکن محرومی در این بازی نداریم و همه نفرات در خدمت تیم هستند و با ترکیب کاملی به مشهد می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی هفته اخیر تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و امیدوارم در مشهد بتوانیم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دهیم و تماشاگران مشهدی نیز از دیدن این بازی بین دو تیم خوب لیگ لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: در پلی آف، بازی اول مهم و سرنوشت ساز است و امیدوارم بتوانیم در مشهد پیروز میدان باشیم. در مورد صعود به هیچ وجه ناامید نیستیم. ما در جریان لیگ، هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت فرش آرا را شکست داده‌ایم اما واضح است که پلی آف شرایط خاص خود را دارد.

صبوری بیان داشت: فرش آرا تیمی است که هفته به هفته بهتر شده و پیشرفت کرده است. خصوصیت مرحله پلی آف این است که همه تیم‌ها در آن خطرناک هستند و هیچ تیمی در آن مطلقاً قوی و ضعیف و از پیش برنده یا بازنده نیست. از بازیکنانم می‌خواهم که با حفظ آرامش و تمرکز کافی در این بازی تا آخرین ثانیه بازی بجنگند.

گفتنی است در مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال تیم‌ها در ۳ بازی باید با هم روبرو شوند که برنده ۲ بازی از ۳ بازی به نیمه نهایی صعود می‌کند و میزبان بازی‌های اول و سوم تیمی است که در جدول لیگ در رده بالاتری قرار گرفته است. همچنین این بازی‌ها مساوی ندارد و هر بازی در صورت تساوی به وقت اضافه و پنالتی کشیده می‌شود و در نتیجه گل‌های زده در خانه حریف در این مرحله اهمیتی نخواهد داشت.

کد خبر 4521332

منبع: مهر

کلیدواژه: حسين صبوري فوتسال لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان وقتی بارسا می‌بازد، به بلای تیم تبدیل می‌شود. 

هافبک آلمانی پیش از این در ال کلاسیکوی رفت لالیگا رفتار برخی از هم تیمی‌هایش پس از بازی را محکوم کرده بود که به جای ناراحتی از شکست، با تلفن همراه خود مشغول بودند. در آن مقطع باشگاه مجبور به واکنش شد تا معضل بیشتر نشود.

6 ماه بعد، گوندوگان پس از حذف بارسا مقابل PSG، بار دیگر صراحتا از این تیم انتقاد کرد و به برخی از هم تیمی‌های خود اشاره داشت، اگرچه مستقیما نامی‌ ذکر نکرد. اما نیازی هم نبود، زیرا مشخص بود او به رونالد آرائوخو انتقاد داشت و اینکه چقدر بچه گانه کارت قرمز گرفت و روند بازی از دست بارسا در رفت.

طبق ادعای آاس، واکنش تیم به اندازه دفعه قبل قوی و منفی نبود. در واقع، بسیاری از هم تیمی‌ها از صحبت‌های ایلکای حمایت کردند. به او اصرار هم نشده که اظهاراتش را مثل 6 ماه قبل تعدیل کند. حالا همه گوندوگان را بهتر می‌شناسند و می‌دانند او تا چه اندازه در بیان نظراتش صریح است. فعلا اکثریت رختکن حامی‌ستاره آلمانی هستند و برخی نیز مدافع آرائوخو. یک دو دستگی در رختکن که در آن گوندوگان حامیان بیشتری دارد.

دیگر خبرها

  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال‌مادرید بود، نابود می‌شد
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی زانو می‌زد
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی نابود می‌شد
  • هشدار کروس به رئال: بایرن خیلی خطرناک است
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان
  • مطالعات تطبیقی: استفاده از مقایسه در علم
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • راه حل اصلی برخورد با فاضلاب‌های خطرناک، اجرای یکسان قانون برای همه است