Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان‌ با تأکید بر عدم افزایش قیمت مرغ در بازار شب عید این استان گفت:‌ بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلو مرغ برای مصرف‌کننده ۱۲ هزار تومان تعیین شد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

حجت علی اکبرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلو مرغ برای مصرف‌کننده 12 هزار تومان تعیین شد و قرار است با انجام رصد‌های مستمر توسط بازرسان از هرگونه افزایش قیمت مرغ در بازار شب عید استان گیلان جلوگیری به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان روند تولید مرغ را در واحدهای مرغداری‌ استان بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در صورت افزایش تولید مرغ‌ در واحدهای تولیدی، علاوه بر اینکه هیچ افزایش قیمتی در بازار شب عید گیلان رخ نمی‌دهد بلکه حتی امکان کاهش قیمت مرغ  هم دور از انتظار نیست.

علی اکبرنژاد با تأکید بر اینکه ستاد تنظیم بازار با جدیت تمام روند عرضه و تقاضای مرغ در سطح فروشگاه‌های استان گیلان را مورد پایش قرار می‌دهد بیان داشت: حمایت مؤثر از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان همواره از اولویت‌های راهبردی سازمان جهاد کشاورزی گیلان بوده است.

کشف 1.5 تن مرغ زنده در بار گچسرانه مصرف مرغ در ایران از متوسط جهانی بیشتر شدقیمت مرغ کاهش یافت/ اتحادیه پرنده و ماهی اعلام قیمت را متوقف کرد

وی با اعلام اینکه فرآیند جوجه‌ریزی برای تأمین مرغ مورد نیاز بازار شب عید از هم‌اکنون توسط مرغداری‌های استان گیلان آغاز شده است ابراز داشت: هیچ مشکلی در حوزه تولید مرغ وجود ندارد علاوه بر این نهاده‌های لازم نیز به مقدار کافی بین مرغداری‌های استان گیلان توزیع شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان از کشتار روزانه حدود 500 تن مرغ در این استان خبر داد و تصریح کرد: از این مقدار مرغ کشتار شده حدود 240 تا 250 تن جهت مصرف در داخل گیلان توزیع می‌شود و مابقی در خارج استان به ویژه در سطح بازار بزرگ تهران توزیع می‌شود.

علی اکبرنژاد با اشاره به اینکه در 6 ماهه دوم امسال تاکنون 11 هزار تن نهاده‌های دامی بین تولیدکنندگان توزیع شده است عنوان کرد: 11 هزار تن نیز از امروز بین مرغداری‌هایی که امسال بیشترین سطح همکاری‌ متقابل با جهاد کشاورزی گیلان و ستاد تنظیم بازار داشتند توزیع می‌شود.

وی توزیع مرغ با حداکثر قیمت 12 هزار تومان در هر کیلوگرم توسط مرغداری‌ها را ملاک ستاد تنظیم بازار گیلان برای توزیع نهاده‌‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: در ارتباط با گوشت قرمز هم ستاد تنظیم بازار همچنان در حال واردات این فرآورده و توزیع آن در سطح فروشگاه‌ها با همکاری سازمان صمت است.

انتهای پیام/

R7877/P4001/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان

عدیل سروی زرگر، رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در استان گیلان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه با بیان اینکه امسال قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده است، افزود: توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. 

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور تصریح کرد: امسال به دلیل سرمای هوا و آماده نبودن برگ توت، توزیع تخم نوغان با اندکی تأخیر در گیلان انجام شده است.

به گفته سروی زرگر، نوغانداران برای دریافت تخم نوغان می‌توانند از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۷ عصر هر روز به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندر انزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.

او همچنین گفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها هم برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور با بیان اینکه پیش بینی شده نوغانداران امسال ۵۶۰ تن پیله‌ تر ابریشم برداشت کنند، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌ تر به بازار عرضه کردند.

منبع: صدا وسیما

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد