Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@20:37:37 GMT

حداکثر قیمت فروش نهاده‌های دامی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۲۵۴۰

حداکثر قیمت فروش نهاده‌های دامی اعلام شد

با هدف نظارت و بازرسی هدفمند حداکثر قیمت فروش نهاده‌های دامی در کشور اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عبدالله جعفری مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان امروز با اعلام این خبر، گفت: با هدف نظارت و بازرسی هدفمند بر قیمت و توزیع کالاهای اساسی بهره‌مند از ارز رسمی و  همچنین به منظور تامین به هنگام کالا با توجه به افزایش هزینه‌های نقل و انتقال ارز، مطابق بررسی اسناد و مدارک دریافتی از شرکت‌های واردکننده و منطبق با ضوابط قیمت‌گذاری مصوب هیات تعیین و ثبت قیمت‌ها، با اعلام حداکثر قیمت فروش نهاده‌های دامی، تمامی واردکنندگان و تامین کنندگان مکلفند نسبت به توزیع کالا در شبکه‌های منتخب و اعلامی اقدام و فهرست خریداران را به تفکیک به دستگاه های نظارتی ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جعفری، حداکثر قیمت فروش هرکیلوگرم جو و ذرت وارداتی در مبادی ورودی کشور را یک هزار و 350 تومان و همچنین حداکثر قیمت فروش هرکیلوگرم کنجاله سویا وارداتی و داخلی در مبادی ورودی کشور یا کارخانجات را 2 هزار و 450 تومان اعلام کرد.

وی، با اشاره به اینکه قیمت های فوق مربوط به مبادی و بنادر ورودی بوده و هزینه حمل به عهده خریدار است، خاطرنشان کرد: تولید کنندگان در صورت مشاهده مغایرت و گران فروشی می توانند اسناد خرید خود را برای پیگیری و برخورد لازم، به سازمان جهاد کشاورزی استان و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ارائه کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ارز بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت سازمان جهاد کشاورزی استان کالاهای اساسی قیمت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد

با پیگیری و ورود سازمان بازرسی درباره راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، ۳۶ میلیون لیتر بنزین معادل ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال در سال صرفه جویی شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بر اساس تکلیف قانونی مندرج در بند (ی) تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 و بند (ک) تبصره 11 قانون بودجه سال 1402 کل کشور مبنی بر اتصال تمامی آزادراه‌های کشور به پرداخت عوارض به صورت الکترونیکی، به دلیل عدم تحقق این امر معاونت نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرد.

با ورود سازمان بازرسی، در مجموع از 29 آزادراه در دست بهره برداری، 24 آزادراه به طور کامل به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض تجهیز شده و 5 آزادراه دیگر شامل آزادراه‌های اراک-خرم آباد، کنار گذر جنوبی تهران (غدیر)، قم-گرمسار، خرم آباد-پل زال و تهران-شمال باقیمانده که پیگیری این امر نیز در دستور کار است.

وصول 119 همت از بیت‌المال با ورود سازمان بازرسی

بنابراین گزارش، با تجهیز آزادراه‌های فوق به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض و عدم توقف وسائل نقلیه پشت دروازه‌های مربوطه، ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مسافران، طبق برآورد انجام شده و بر اساس گزارش وزارت راه، سالانه حدود 36 میلیون لیتر بنزین (معادل 12000 میلیارد ریال) و 17 میلیون لیتر گازوئیل (معادل 5600 میلیارد ریال)، در مصرف سوخت صرفه جویی خواهد شد.

در این راستا خیراله خادمی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با ارسال نامه‌ای به سازمان بازرسی کل کشور از پیگیری‌های به عمل آمده سازمان بازرسی و همچنین تلاشهای صورت گرفته دست اندرکاران ذیربط تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • حداقل و حداکثر مدت حضور حجاج ایرانی در عربستان
  • کاهش تولید علوفه در کشور بر اثر کمبود بارش ها
  • ۲ کشتارگاه دامی نیازی به حدفاصل با یکدیگر ندارند
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت