Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@18:08:55 GMT

امنیت برای همه نظامهای حقوقی اصلی اساسی است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۲۵۴۳

امنیت برای همه نظامهای حقوقی اصلی اساسی است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز چهارشنبه در مراسم معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان تاکید کرد: هر چه امنیت برای ملت مهم است ارزش به حافظان آن نیز مهم محسوب می شود و به این دلیل در جمهوری اسلامی و حتی قانون اساسی کشور به این موضوع پرداخته شده است.
رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح برای رسیدگی تخصصی و فنی به جرایم نیروهای امنیتی با حفظ اقتدار و شان آنها ایجاد شده است، گفت: خوشبختانه امروز به نیروهای مسلح افتخار می کنیم و این نیروها چنان درخشش دارند که موجب خشنودی قلب امام زمان (عج) و رضایت رهبر معظم انقلاب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام صادقی نیارکی اظهارداشت: نیروهای مسلح زمینه آرامش و امنیت تک تک افراد جامعه را فراهم می کنند و این نیروها با جماعت زیاد در همه مناطق مشغول بکار هستند.
وی ادامه داد: جرایم نیروهای مسلح بسیار کم است و این نشان از نیکی آنها دارد.
رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: نباید اقتدار نیروهای مسلح آسیب ببیند چرا که برخورد سخت و ارعاب آمیز شرط کافی برای برقراری امنیت در جامعه نیست.
حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه وظایف ما برگرفته از اصولی از اصل های قانون اساسی و پیشگیری است که باید اقدامات موثر در این حوزه را داشته باشیم، افزود: باید در توسعه و ساختن جامعه بیشتر در تلاش باشیم تا پیشرفت ها روزانه حاصل شود.
وی یادآوری کرد: مراسم و انجام وظایف نیروهای مسلح در هر شرایطی همراه با توسل به ائمه اطهار(ع) است.
رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: هرفضیلتی که علی (ع) داشته فاطمه زهرا (س) نیز داشته و کسی می تواند تاویل قرآن را درک کند که از راسخون باشد.
حجت الاسلام صادقی نیارکی یادآوری کرد: راسخون ائمه معصومین هستند که می توانند بطن قرآن را درک کنند.
وی افزود: در پایتخت شور و شعور حسینی که مردم آن اهل توسل به اهل بیت(ع) و به این مسایل واقف هستند، می توانیم ادعا کنیم که وجود حضرت زهرا (س) به معنی عینیت قرآن است.
رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: باید به این الگوها بیش از گذشته تاسی کنیم چرا که در زمان حاضر این الگوها را در زندگی کم داریم.
به گزارش ایرنا، در این مراسم محمد حنیفه نظری به عنوان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان معرفی شد، وی پیش از این سرپرستی این سازمان را برعهده داشت.
9505/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پایتخت جمهوری اسلامی رهبر معظم انقلاب فاطمه زهرا س قانون اساسی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل شد

 به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگی دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در نامه‌ای به رئیس شورای امنیت با بیان اینکه  "شدت و وسعت حملات ایران بی‌سابقه و نقض آشکار حاکمیت اسرائیل و قوانین بین‌المللی است "، خواستار تشکیل جلسه فوری شورای امنیت سازمان ملل شد.

به گزارش آنا، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی با مصوبه شورای عالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از ساعاتی قبل حملات گسترده و بی‌سابقه پهپادی و موشکی خود به سرزمین‌های اشغالی را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد.

این حملات در پاسخ به حمله چند روز قبل جنگنده‌های ارتش کودک‌کش صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفته است که به شهادت سردار زاهدی فرمانده مستشاران سپاه در سوریه و لبنان و جمعی از همرزمانش انجامید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز رزمایش نیروهای مسلح تاجیکستان و روسیه در ختلان
  • تجدید میثاق نیروهای مسلح زنجان با شهدا + فیلم
  • قدردانی رییس جهاددانشگاهی از حماسه بزرگ تنبیه اسرائیل توسط رزمندگان پرافتخار نیروهای مسلح
  • توانمندی نیروهای مسلح نشانه اقتدار نظام اسلامی است
  • درس عبرت‌آموز نیروهای مسلح ایران به دشمن صهیونیستی
  • نیروهای مسلح ایران درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیست دادند
  • نیروهای مسلح ایران درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیستی دادند
  • سرلشگر باقری: عملیات تمام شد مگر آن که اسراییل ادامه دهد/ مرکز اطلاعاتی و پایگاه هوایی هدف بود نه مراکز جمعیتی یا اقتصادی
  • اسرائیل خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل شد
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: کشور ما کارنامه خوبی در رعایت حقوق ملت دارد