Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سیدمصطفی داوودی روز چهارشنبه در بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد از ایستگاه مسافری راه آهن استان با تاکید بر همکاری همه جانبه راه آهن با واحد های صنعتی و تولیدی در استان اظهار داشت: با گذشت 10 ماه از سال جاری، قریب به 19 میلیون و 83 هزار تن مواد معدنی، کنستانتره و دیگر محموله ها در این اداره کل تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد رشد یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این مدت 14 میلیون و 956 هزار تن مواد معدنی ، کنستانتره و گندله از مبادی سنگ آهن مرکزی ایران، گندله سازی اردکان و معدن چادرملو بوسیله 194 هزار و 166واگن به مقاصد فولاد اصفهان، فولاد خوزستان و قسمتی نیز برای صادرات به بندرعباس بارگیری شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 8.84 درصد رشد داشته است.
مدیرکل راه آهن یزد ادامه داد: در حالی که تنها 2 ماه تا پایان سال باقی است، تاکنون چهار میلیون و 127هزار تن محموله از قبیل سنگ آهن، کنستانتره، گندم، رول فلزی و دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه شده که امید می رود در بهمن و اسفندماه روند رو به رشدی نیز داشته باشد.
به گفته داوودی ، عملکرد این مجموعه همچنین در تن کیلومتربار خالص حمل شده با مقدار 6 میلیارد و 36 میلیون و در تن کیلومتر مبدا مقصد با مقدار هفت میلیارد و 998 میلیون، به ترتیب 23.09 و 8.14 درصد رشد داشته است.
در این بازدید ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار یزد هم گفت: یزد استانی صنعتی با بیش از 3 هزار و 500 واحد صنعتی و تنوع معدنی فراوان است.
علی زینی وند افزود: برای حضور بخش های مختلف صنعتی استان در چرخه اقتصاد و تولید کشور و لزوم افزایش بهره وری آنها و استفاده از تمام پتانسیل ها ، تعامل هر چه بیشتر با ناوگان ریلی منطقه ، تاثیر بسزایی خواهد داشت.
از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار میلیون مسافر از راه‌آهن منطقه یزد خدمات گرفته‌اند که مبدأ یا مقصد یک‌میلیون نفر از آن‌ها یزد بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد دارد.
با وجودی که تنها حدود هزار کیلومتر خط آهن شامل هفت درصد مجموع خطوط ریلی کشور در این استان قرار دارد ، بیش از 30 درصد عملیات معادل چهار برابر بازدهی و بهره‌وری این بخش به نسبت دیگر نواحی مربوط به این منطقه است.
راه‌آهن یزد به دلیل انطباق مرکز ثقل راه‌آهن بر مرکز جغرافیایی کشور ، پرترافیک‌ترین منطقه ریلی کشور است به طوری که در هر شبانه‌روز 120 رام قطار از این محدوده تردد می‌کند که 30 مورد آن مسافربری است.
هم‌اکنون 42 ایستگاه زیر نظر این اداره کل راه آهن منطقه یزد قرار دارد و مهمترین ایستگاه‌های استان شامل نایین، میبد، اردکان، یزد و بافق است.
1968/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اداره کل راه اصفهان راه آهن معدن یزد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قرص غیرمجاز در هندیجان

سردار سید محمود میرفیضی گفت: در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ماموران مستقر در ایستگاه امامزاده شهرستان هندیجان با کار اطلاعاتی ۲ قاچاقچی قرص‌های غیرمجاز را با یک دستگاه خودروی سواری شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

او می‌گوید: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۸۵ هزار و ۴۰۰ عدد قرص غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انتقال ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی از بندر خمیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس
  • کشف محموله آرد قاچاق در نهاوند
  • کشف محموله قرص ‌غیرمجاز در هندیجان
  • کشف محموله قرص غیرمجاز در هندیجان
  • اپل دیگر بزرگترین فروشنده موبایل جهان نیست
  • راه‌اندازی دهکده لجستیک برای تخلیه و بارگیری کالا در بوشهر
  • کشف محموله قاچاق چوب در تنکابن
  • افزایش ۱۶ درصدی تناژ بارگیری در راه آهن شمال شرق (۱)
  • تخلیه و بارگیری ۱۵۸ میلیون تن کالا در بنادر کشور
  • تخلیه و بارگیری بیش از ۴ میلیون ۷۰۰ هزار تن کالا در بندر امیرآباد