Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: هیچ دستگاهی اعم از شهرداری، لشکری و کشوری نباید جز، طبق مصوبه شورای تامین استان (۵ نمایشگاه در شهر تهران و ۱۵ نمایشگاه در شهرستان‌های استان) اقدام به برگزاری نمایشگاه کند که در غیر این صورت برخورد می‌کنیم.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، محمد امامی امین با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در استان تهران اظهار داشت: در مورد نمایشگاه‌های پایان سال یعنی نمایشگاه‌های بهاره جهت شب عید مصوب شده که ۲۰ نمایشگاه، ۵ نمایشگاه در شهر تهران و ۱۵ نمایشگاه در شهرستان‌ها بر پا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: غیر از این تعداد هیچ دستگاهی اعم از شهرداری، لشکری و کشوری نباید اقدام به برگزاری نمایشگاه کند که در غیر این صورت برخورد می‌کنیم چرا که مصوبه شورای تأمین است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در مورد تأمین گوشت قرمز افزود: در مورد تأمین گوشت قرمز از هفته آینده افزایش واردات داریم و نیاز بازار را تنظیم می‌کنیم.

امامی امین عنوان کرد: در مورد میوه شب عید ۳۵۰۰ تن سیب و ۴۵۰۰ تن پرتغال تأمین و صورت شده و هفته آینده نیز از سردخانه‌ها بازدید می‌کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت کالا‌های اساسی خوب است و تأمین شده خاطرنشان کرد: در زمینه تأمین مرغ، حدود ۱۲۵ میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام شده و نیاز شب عید تأمین می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نمایشگاه بهاره گوشت قرمز مرغ کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود

حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه گفت: عملیات اجرایی آماده‌سازی این دوره از نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شده است.

وی افزود: هم‌اکنون بخش‌های مختلف مصلی امام خمینی (ره) به ستاد برگزاری سی‌پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تحویل داده شده است و تلاش خواهد شد تا فرایند آماده سازی بخش‌ها مطابق جدول زمانبندی انجام شود و تا شروع در نوزدهم اردیبهشت (۱۴۰۳) آماده بهره برداری باشد.

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه همچنین با بیان اینکه هماهنگی با سازمان‌ها و نهاد‌های همکار در برگزاری نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم انجام شده است، بیان کرد: برگزاری جلسه‌های مختلف با این سازمان‌ها و نهاد‌ها در حال برگزاری است و به تناوب بازدید از محل نمایشگاه و بازدید مکان استقرار دستگاه‌ها نیز انجام خواهد شد.

به گفته تیموری نقشه اولیه جانمایی بخش‌های مختلف از جمله ناشران داخلی، ناشران خارجی و فعالیت‎های فرهنگی در اختیاران مدیران این کمیته‌ها قرار گرفته است و به زودی عملیات انتقال تجهیزات به مصلی نیز آغاز می‎شود تا چیدمان داخلی مصلی برای نمایشگاه شکل بگیرد. 

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • برگزاری یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • آغاز عملیات اجرائی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • علت افزایش قیمت گوشت مشخص شد
  • مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • نقطه آغاز کاهش دلار؟
  • تامین بخش زیادی از نهاده‌ها در سال جاری/ بازار گوشت قرمز به ثبات می‌رسد