Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال «دنگ و فنگ روزگار» به کارگردانی جوادمزدآبادی و تهیه کنندگی امیرحسین طالبی کاشانی، این روز‌ها در تهران در حال فیلمبرداری است.     تاکنون همه بازیگران این مجموعه از جمله ۳۰ بازیگر اصلی و معروف مقابل دوربین رفتند. امروز هم غلامرضا نیکخواه، محمد نادری، مهدی امینی خواه، مهدی دانایی و سینا ارزانی برای ضبط سکانس‌های قسمت ۲۷ سریال که مربوط به «تصادف» است، ضبط می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    مرکز بازیافت، لوکیشن بعدی «دنگ و فنگ روزگار» خواهد بود و خانواده اردشیر که محمد نادری، پانته آ. مهدی نیا، ژیار محمدزاده، مریم شاه ولی و فرخنده فرمانی زاده ایفاگر کاراکتر‌های آن هستند، مقابل دوربین می‌روند. داستان «دنگ و فنگ روزگار» به ارتباط دو دوست با بازی محمد نادری و سیروس گرجستانی برمی‌گردد.

این دو طی در شراکتی دچار مشکلاتی می‌شوند که ناچار هستند این مشکلات را پنهان کنند. همین مساله خط سیر داستان طنز این مجموعه را شکل می دهد.

سیروس گرجستانی، محمد نادری، نیما شاهرخ شاهی، بیژن بنفشه خواه، زهره فکور صبور، سوگل طهماسبی، محمد فیلی، غلامرضا نیکخواه، امیر غفارمنش، ساعد هدایتی، شیرین آقارضا کاشی، پانته آ. مهدی نیا، سینا رازانی، زهرا داوود نژاد، مهری آل آقا، مریم شاه ولی، مینا نوروزی، ساقی زینتی، بیتا خردمند، عباس محبوب، طاهر علایی، فریده دریامج، ژیار محمدزاده، ساره صحرایی، ستاره صحرایی از جمله بازیگران این سریال هستند.   «دنگ و فنگ روزگار» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در حال تولید است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما سریال تلویزیونی تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ عملیات اجرایی زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس از سال ۹۳ شروع شده است و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال بهره برداری خواهد شد.

سروش، مدیر بنیاد زائر امام رضا استان مرکزی گفت: در سال ۹۳ شهرداری مشهد یک قطعه زمین به مساحت ۹۴۶ مترمربع با مجوز ساخت به طور رایگان در اختیار استان‌ها از جمله استان مرکزی قرار داد.

وی ادامه داد: با کمک خیرین و شهرداری‌های سراسر استان تابحال حدود ۸ میلیارد تومان جمع آوری آوری و هزینه شده و این ساختمان در ۱۱ طبقه با زیربنای ۶ هزار و ۴۵۴ مترمربع با ظرفیت پذیرش ۲۸ سوئیت و ۶۲ اتاق و ۲۴۲ نفر و سالن چند منظوره ۲۰۰ نفره در حال ساخت است.

سروش ادامه داد: تابحال این مجموعه ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۲ طبقه هر این مجموعه برای پارکینگ ۶۴ وسیله نقلیه در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: برای تکمیل و تجهیز این مجموعه ۳۲ میلیارد اعتبار نیاز است و در صورت تامین اعتبار این مجموعه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

سروش با اشاره تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ساخت این مجتمع برای همه استان‌ها گفت: جامعه هدف این زائرسرا اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه هستند.

همشهریان می‌توانند برای کمک به این زائر سرا کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۸۶۴۵ بانک ملی شعبه علوی واریز کنند.

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس
  • پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • عکس| طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان یاغی
  • شهادت مجروح نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان