Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "حمیدرضاخانپور" مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت از اشتغال و تولید ملی و به منظور پیگیری و تحقق برنامه های سال از جمله حمایت از تولید و فراهم نمودن اشتغال و سرمایه گذاری در بخش صنعت و کسب و کارهای کوچک و متوسط و بهره مندی آنها از ارتقا  آگاهی حقوقی و افزایش ضریب امنیت سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تفاهم همکاری مشترک فی ما بین شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین و ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضا در استان قزوین منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانپور در حاشیه مراسم امضا تفاهم نامه با بیان اینکه رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری از وظایف اساسی دولت است، اظهار داشت: همکاری دستگاه قضایی با واحدهای تولیدی منجر می شود تا حین بروز مشکلات قضائی، کارخانجات تعطیل نشوند.

وی اضافه کرد: در برخی از پرونده هایی واحدهای تولیدی مشاهده می شود که بین شرکا اختلافی صورت گرفته است و این اختلافات مانند سد محکمی در مقابل تولید ایستاده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اشاره به اهداف این تفاهم نامه افزود: اتخاذ تدابیر پیشگیرانه جهت جلوگیری از ورشکستگی واحدهای صنعتی و ایجاد زمینه تداوم فعالیت کارآفرینان از طریق هماهنگی با استانداری و سایر دستگاه ها در جهت پیشگیری از بیکاری نیروی کار و به تبع آن وقوع جرم- ارتقا امنیت اقتصادی، سرمایه گذاری و رونق تولید صادرات محور با هدف توسعه اشتغال پایدار- انتقال تجربیات در راستای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه طرح های و واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی و صنایع کوچک و متوسط استان  و فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی  در استان را می توان از مهمترین اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

در ادامه "امیر جلالی" دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضا در قزوین در خصوص این تفاهم نامه گفت: با توجه به تعاملی که بین شرکت شهرک های صنعتی با دادگستری قزوین برای کمک به حل مشکلات قضایی بخش تولید وجود دارد، تصمیم گرفته شد تا تفاهم نامه ای مشترک بین این 2دستگاه منعقد شود.

وی به مفاد این تفاهم نامه اشاره کرد و اظهار داشت: در این تفاهم نامه مقرر شد دادگستری کل استان پیگیر دعاوی و احداث شعب ویژه در شورای حل اختلاف مرکز استان در رابطه با موضوعات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی باشد.

جلالی با تاکید بر اینکه مطابق با این تفاهم نامه شرکت شهرک های صنعتی قزوین باید به بازتوانی زندانیان رای باز (آزادی مشروط) اقدام کند، افزود: برخی از زندانیان ما به علت جرائم سبک نیازمند اشتغال هستند که باید زمینه توانمندی آنها در فرآیند تولید فراهم شود.

این تفاهم نامه به امضا حمید رضا خانپور رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، "امیر جلالی" دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضا در قزوین  رسیده است.

در نشست انعقاد این تفاهم نامه، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، حجت الاسلام نورالله قدرتی رییس کل دادگستری قزوین، امیر جلالی دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضا در استان قزوین و چندتن از مسئولان قضایی حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی جرم حمایت از تولید مدیر عامل شرکت معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از خسارت به واحدهای صنعتی خوزستان در باران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی مهدی‌پور بیان کرد: از هفته گذشته که اداره کل هواشناسی خوزستان ورود سامانه‌ی پر بارش و احتمال آب گرفتگی معابر را اعلام کرد نیرو‌های آتش‌نشانی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی اهواز و استان مستقر شدند.

وی افزود: بر اثر بارش شدید باران بخشی از معابر شهرک‌های صنعتی استان به ویژه شهرک‌‍‌های شماره یک و ۲ اهواز دچار آب گرفتگی شدند.

مهدی‌پور ادامه داد: به دلیل تمهیدات دیده شده و استقرار تیم‌های عملیاتی در شهرک‌های صنعتی، بخش قابل توجهی از آبگرفتگی‌ها تخلیه و تردد میسر شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ادامه داد: با اقدامات انجام شده هیچ کدام از واحدی تولید و صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان دچار خسارت نشدند.

وی تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی همچنان در آماده‌باش هستند که چنانچه در روز‌های آینده بارندگی صورت گیرد آمادگی لازم برای تخلیه مجدد وجود داشته باشد.

مهدی‌پور در ادامه به خریداری کردن پمپ و ژنراتور در سال گذشته اشاره کرد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ۴۵ دستگاه پمپ برای تصفیه خانه و ۲ دستگاه دیزل ژنراتور برای شرایط بحرانی خریداری کرده تا در مواقع نیاز استفاده شوند و در آبگرفتگی‌های اخیر بسیار موثر بودند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خاطرنشان کرد: تمام تلاش بر این است که در شرایط نامساعد آب و هوا هیچگونه خللی در روند تولید برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ایجاد نشود.

در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران
  • جلوگیری از خسارت به واحدهای صنعتی خوزستان در باران
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی
  • شرکت گاز اصفهان با دانشگاه فرهنگیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد