Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسنیم نوشت: معاون اول رئیس جمهور گفت: برنامه ریزی کردم که در صورت فینالیست شدن تیم ایران در جام ملت‌های آسیا به همراه وزیر ورزش و جوانان در کنار ملی‌پوشان باشم.

به گزارش شریان نیوز، اسحاق جهانگیری در حاشیه دومین مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور در کرمان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران را در جام ملت‌های آسیا دنبال و از زحمات همه آنها تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که این جوانان با پیروزهای خود موجب مسرت و شادکامی مردم و سربلندی کشور هستند و همیشه مایه افتخارند.

وی درباره حضور خود در کنار ملی‌پوشان ایران گفت: برنامه ریزی کردم که در صورت فینالیست شدن تیم ایران در جام ملت‌های آسیا به همراه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در کنار ملی‌پوشان باشم. ان‌شاالله جام قهرمانی در دستان بازیکنان پر افتخار ایران قرار بگیرد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی در قشم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مظفر مهری خادمی نسب با اعلام این خبر اظهار داشت: این دوره به مدت دو روز از مورخ ۲۷ لغایت ۲۸ فروردین ماه جاری در جزیره قشم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تعمیق روح پهلوانی در ورزشکاران به خصوص ملی‌پوشان افزود: در این دوره در کنار پرداختن به اخلاق حرفه‌ای، اردوی راهیان پیشرفت نیز برای نخبگان ورزشی، کاپیتان‌ها، مربیان و ملی پوشان برگزار خواهد شد.

خادمی عنوان‌کرد: وزارت ورزش و جوانان به جد تقویت اخلاق حرفه‌ای را در ورزشکاران دنبال می‌کند و هدف از برگزاری این دوره نیز دست‌یابی به همین مهم است از این رو دوارانی که در عرصه‌های مختلف بین‌المللی سابقه حضور دارند نیز به این اردو دعوت شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در پایان با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی، خاطرنشان‌کرد: استان هرمزگان پیشانی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است از این رو برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت به میزبانی این استان می‌تواند جوانان را با خدمات نظام اسلامی و انقلاب آشنا کند.

کد خبر 6078160

دیگر خبرها

  • شکست سنگین اولین فینالیست کشتی فرنگی ایران
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا / ناصر علیزاده فینالیست شد
  • دیدار چهره به چهره وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی
  • دیدار وزیر ورزش با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی مختلف
  • دوره اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی در قشم برگزار می‌شود
  • اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
  • حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست
  • وعده وزیر ورزش به فوتسالی‌ها
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال