Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزئیات اجراهای سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در حالی اعلام شد که گروه‌های موسیقی با تفکیک سبک در هشت سالن تهران روی صحنه خواهند رفت.

تالار وحدت، تالار رودکی، فرهنگسرای نیاوران و برج میلاد در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ میزبان هنرمندان موسیقی خواهند بود. ضمن اینکه برج آزادی، ایوان شمس و سالن سوره حوزه هنری نیز دیگر سالن‌های جشنواره امسال هستند که در یک نوبت، در ساعت ۱۹، هنرمندان و علاقمندان به موسیقی را میزبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بلیت فروشی تمامی اجراهای جشنواره موسیقی از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۴ بهمن آغاز می‌شود و علاقه مندان می‌توانند از طریق دو سامانه «ایران کنسرت» و «۳۶۷۰» بلیت‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

امسال در مجموع، هنرمندان حوزه موسیقی ۸۵ اجرا در سی و چهارمین جشنواره موسیقی خواهند داشت. همچنین ۲۰ فیلم مستند حوزه موسیقی در خانه سینما به نمایش در می‌آید. از دیگر برنامه‌های امسال جشنواره موسیقی فجر، برگزاری نشست‌های تخصصی چهل سالگی انقلاب است که از طریق رادیو گفتگو از ساعت ۲۰ تا ۲۱ پخش خواهد شد. اخبار تکمیلی درباره برنامه این نشست‌ها به زودی اعلام می‌شود.

جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ بهمن آغاز شده و تا ۲۹ بهمن ادامه دارد. مراسم اختتامیه جشنواره نیز روز ۳۰ بهمن در تالار وحدت برگزار می‌شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام در عملکرد نوسازی سینما آزادی

در حالی که مسئولان حوزه هنری اقدام به افتتاح ۵ سالن تازه سینما آزادی کردند اما همچنان این سینما‌ها کار خود را آغاز نکردند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ سال گذشته مسئولان حوزه هنری اعلام کردند که قصد نوسازی سینماآزادی را دارند و قرار است 5 سالن به این سینما اضافه شود. به همین منظور سینما آزاده به صورت کلی از چرخه اکران جشنواره فیلم فجر کنار رفت و نتوانست از امکان فروش این ایام بهره‌مند شود.

در ادامه محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، حمیدرضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی سوره، هادی اسماعیلی مدیرعامل موسسه بهمن سبز و محمدمهدی روحی عضو هیئت مدیره بهمن سبز از پروژه نوسازی پردیس سینمایی آزادی تهران بازدید کردند. در این بازدید که با حضور مدیران ارشد و معاونان موسسه بهمن سبز برگزار شده‌بود، مدیران حوزه هنری با ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه بر لزوم راه‌اندازی سالن‌های سینمایی جدید این مجموعه تا پایان سال تاکید کردند.

پروژه توسعه و تبدیل پردیس سینما آزادی به مجموعه فرهنگی چند منظوره که شامل ساخت سالن‌های سینمایی جدید، سالن سینمایی کودک، شهربازی کودکان و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی است به همت موسسه بهمن سبز در سال گذشته آغاز شد. لازم به ذکر است که این پروژه بدون برگزاری مناقصه به یک پیمانکار سپرده شد و هزینه‌های مالی آن مشخص نیست!

با تمام این تفاسیر افتتاحیه مفصلی برای این 5 سالن در تاریخ 20 اسفند برگزار شد و مسئولان امر اعلام کردند که این سینما برای اکران نوروزی آماده می‌شود. حالا بیش از یک ماه است که از زمان افتتاح این پروژه گذشته و این سینماها به چرخه اکران اضافه نشدند.

هیئت هنری سوری در بازدید از سینما آزادی: جمهوری اسلامی خوانش از اسلام را با زبان هنر نشان می‌دهد

 

بنابر این لازم است مسئولان درباره هزینه نوسازی، امکان از دست رفته اکران نوروزی و دلایل عدم اضافه شدن این 5 سالن به چرخه اکران توضیح دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابهام در عملکرد نوسازی سینما آزادی
  • برگزاری چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ
  • کنسرت‌های اردیبهشت در راهند؛ از طلیسچی تا بانی
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • ۶۰ درصد نوازندگان از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند!
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • مهاجرت هنرمندان ایرانی با پشیمانی؟