Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@22:51:38 GMT

گل سامان قدوس سوم شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۳۰۳۶

گل سامان قدوس سوم شد

گل سامان قدوس در بازی با یمن به عنوان سومین گل زیبای مرحله گروهی از سوی کاربران کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، در نظر سنجی صورت گرفته از سوی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گل زیبای سامان قدوس در بازی با یمن 134491 رای را به خود اختصاص داد و به عنوان سومین گل برتر مرحله گروهی بازی ها انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل نگوین گوانک هو از ویتنام با 485629 رای به عنوان به بهترین گل مرحله گروهی انتخاب شد و گل وو لی از چین با 305806 عنوان دومین گل برتر مرحله گروهی را به خود اختصاص داد.

 

تیم ملی ایران سامان قدوس جام ملتهای آسیا 2019

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران سامان قدوس جام ملتهای آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس پس از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی در پنج بازی پیاپی حضور نداشت و در تمرینات برنتفورد انگلیس مانده بود، اما پس از تورنمنت کافا به اردوی ایران اضافه شد و تا شب گذشته که ملی پوشان مقابل ترکمنستان قرار گرفتند، در تمام بازی‌ها حضور داشته است.

ستاره ایرانی برنتفورد که نخستین بازی خود زیر نظر قلعه‌نویی را در دیدار تدارکاتی مقابل بلغارستان انجام داد، تا دیدار شب گذشته مقابل ترکمنستان در 16 بازی پیاپی برای تیم ملی حضور پیدا کرده و در این بین فقط یکبار برابر اردن به‌عنوان بازیکن تعویضی به کار گرفته شده و همواره نمایش تاثیرگذاری داشته است.

سامان قدوس که در دومین مسابقه تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ازبکستان به مهدی طارمی پاس گل داده بود، در دیدار شب گذشته برابر ترکمنستان هم بارها خلق موقعیت کرد و پاس‌های در عمق و ارسال‌های خوبی داشت که دیگر بازیکنان ایران نتوانستند از فرصت‌های ایجاد شده توسط او استفاده کنند.

قدوس که بیشترین دوران بازی خود در سطح اول فوتبال انگلیس را امسال با برنتفورد تجربه کرده و جایگاه خوبی در باشگاهش به دست آورده، در تیم ملی نیز وضعیت بهتری دارد و دیشب هم با حضور 90 دقیقه‌ای مقابل ترکمنستان دوباره موثر نشان داد.

دیگر خبرها

  • شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا
  • سامان قدوس و فصلی که می‌توانست بهتر از این رقم بخورد | لژیونر پلاس
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • ذخیره لیگ برتری، محور اصلی تیم ملی
  • قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند (عکس)
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷