Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@22:06:56 GMT

پرداخت ده درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۳۰۴۴

عدم پایبندی به برخی توافقات مالی از سوی باشگاه باعث شد تا اردوی استقلال در آنتالیا ترکیه برای چند روزی تحت الشعاع ادامه دلخوری بازیکنان قرار بگیرد. حتی کار به جایی رسید که بازیکنان در اقدامی مشترک پستی را در اعتراض به وضعیت موجود روی صفحات مجازی خود منتشر کردند تا نگرانی ها در میان طرفداران استقلال از وضعیت تیم بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دو روز بعد از بازگشت از ترکیه و در آستانه آغاز دور جدید تمرینات آماده سازی از باشگاه استقلال خبر می رسد امروز 10 درصد از مطالبات معوق بازیکنان و مربیان به حساب آنها واریز خواهد شد تا این اقدام همچون مسکن موقت بر دردهای این تیم باشد. بنا به اعلام باشگاه تا یکی دو هفته دیگر نیز 10 درصد دیگر به حساب آنها واریز خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترکیه استقلال باشگاه استقلال مسکن باشگاه استقلال ترکیه بازیکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران

هفته گذشته بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود جاری و سنواتی به حساب سهامداران واریز شد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، در هفته چهارم فروردین ۱۴۰۳، سه شرکت پخش رازی، مجتمع جهان فولاد سیرجان، شرکت ایران دارو، سود سنواتی سود سنواتی و حق تقدم بیش از ۳۸۷ هزار سهامدار را شامل ۱۱۳ میلیارد و ۹۶۳ میلیون تومان از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان یعنی سجام واریز کردند.

در همین مدت هم ۱۱ شرکت سود جاری بیش از ۲۵۲ هزار سهامدار را به مبلغ ۸۲۸ میلیارد و ۱۸ میلیون تومان از طریق سامانه سجام پرداخت کردند.

سجام سامانه‌ای زیر ساختی که فعالان بازار با ثبت اطلاعات و احراز هویت در آن خدمات در یافت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!
  • خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد
  • فوری: خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران