Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@23:23:28 GMT

جنگجویان ایران آماده صعود از دیوار چین

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۳۱۱۴

جنگجویان ایران آماده صعود از دیوار چین

تیم ملی کشورمان در مرحله یک‌ چهارم جام ملت‌های آسیا، فردا پنجشنبه (چهارم بهمن) ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف چین می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی اجتماعی خبرگزاری شبستان، تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه دو بر صفر عمان را از پیش رو بردارد بر همین اساس در مرحله یک‌ چهارم جام ملت‌های آسیا،فردا پنجشنبه (چهارم بهمن) ساعت ۱۹:۳۰به مصاف چین می‌رود،این دو تیم در بازی‌های حذفی هیچ وقت در وقت قانونی برنده نداشتند و تنها برد در وقت قانونی نیز سهم ایران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سکاندار تیم ملی چین «مارچلو لیپی» است، شاید همین موضوع برای شاگردان کی روش مساله آفرین باشد لیپی یکی از مربیان بزرگ جهان است که قهرمانی جام جهانی تیم ایتالیا درسال 2008 و قهرمانی درلیگ قهرمان آسیا به همراه تیم گوانگژو را در کارنامه خود دارد، با حضورش در تیم چین نیز تحولات خوبی رقم زد و موفقیت های زیادی به همراه داشت، بنابراین تیم ملی کشورمان باید با دقت بیشتری وارد میدان شود، بچه های ما با وجود اینکه بازی قابل قبولی درمقابل تیم ملی عمان از خود به نمایش گذاشتند و می توانستد با گل های بیشتری بازی را تمام کنند ولی به دلیل کم کاری در ضربات نهایی و تمام کننده به همان نتیجه دو بر صفر قانع شدند، پس بچه های ایران باید فردا در مقابل شاگردان لیپی با هوشمندی  و دقت بیشتری ظاهر شوند.

 

بنابر گزارش ای اسپورت، مارچلو لیپی قبل از بازی تیمش برابر ایران به خبرگزاری فرانسه گفت: «بازیکنان چین باید از نظر روانی در سطح بالایی قرار بگیرند و تمرکزشان را برای بازی با ایران بیش‌تر کنند. این یک مساله روانی است. بعضی وقت‌ها نیاز است که بازیکنان توجه بیش‌تری به جریان بازی داشته باشند. من از عملکرد چین راضی هستم و از نظر آماری شرایط خیلی خوبی داشتیم. خوشبختانه روند بردهای خوبی داشتیم و از این که در جمع ۸ تیم برتر آسیا هستیم رضایت دارم.

 

تیم‌ملی ایران در جام ملت‌های ۲۰۰۷ در ضربات پنالتی مقابل کره‌جنوبی شکست خورد. در جام ملت‌های ۲۰۱۱ دوباره مقابل کره‌جنوبی و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد و در نهایت در جام ملت‌های ۲۰۱۵ در ضربات پنالتی مقابل عراق شکست خورد تا ایران در کسب پیروزی در مرحله حذفی ناکام باشد. البته جام ملت‌های ۲۰۱۹ نخستین جام ملت‌هایی است که مراحل حذفی آن از دور یک هشتم نهایی آغاز می‌شود و دوره‌های ۲۰۰۷، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۹ مراحل حذفی از دور یک چهارم نهایی آغاز می‌شد. 

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا داور بازی ایران و چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا را مشخص کرد. بر اساس اعلام مسئولان برگزاری رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا در امارات، «عبدالرحمن جاسم» داور 31 ساله از قطر قضاوت دیدار تیم‌های ملی ایران و چین را بر عهده خواهد داشت. این داور تا امروز بازی تیم‌های کره جنوبی - چین و عراق – ویتنام را در مرحله گروهی سوت زده است. این بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا پنج‌شنبه 4 بهمن از ساعت 19:30 به وقت تهران در ابوظبی برگزار می‌شود. محمد عبدالله از امارات نیز دیگر دیدار روز پنجشنبه بین ژاپن و ویتنام را سوت خواهد زد.

 

در خصوص شرایط تیم ملی کشورمان «محمد پنجعلی»در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری شبستان با بیان اینکه تیم ملی کشورمان تا کنون بازی های خوبی به نمایش گذاشته است گفت: فقط در مقابل تیم عراق، کمی ضعیف عمل کرد ولی مطمنا از سد تیم ملی چین خواهیم گذشت.

 

این پیشکسوت تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تیم ملی کشورمان در مقابل عمان می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند به نظر شما ضعف بازیکنان کجا بود بیان کرد: ایران ضعف نیست، موقعیت های زیادی  در بازی فوتبال پیش می آید اما قرار نیست همه آنها به گل تبدیل شود، تمام بچه ها خوب بودند، نباید آنها را زیر سوال برد، ممکن است بازیکنان در هر پستی گل بزنند و این گل به نام تیم ثبت می شود به عقیده من نتیجه دو بر صفر نتیجه خوبی در برابر تیم عمان بود، چون عمان هم تیم نسبتا خوبی است.

 

وی با بیان اینکه بعد از بازی با چین بازی ها سخت تر می شوند اظهار کرد: باید حساب ویژه ای روی تیم چین باز کرد، بازیکنان ما باید به دور از احساسات و با آرامش و طمئنیه بازی کنند، با توجه به اینکه چین، تیم سرعتی است بازیکنان تیم ملی کشورمان باید با سرعت تمام به زمین برگشته و با بستن فضا، فرصت بازی سازی را از تیم حریف بگیرند.

 

 

پنجعلی با بیان اینکه «لیپی» مربی بزرگی است و رزومه قوی دارد،تصریح کرد: صرف داشتن مربی بزرگ در موفقیت تیمی کفایت نمی کند، باید ابزارهای لازم برای اجرای تفکرات مربی وجود داشته باشد، تیم ملی کشورمان دو جین بازیکن دارد، بازیکنان نیمکت نشین با بچه های داخل زمین فاصله چندانی ندارند و این یک امتیاز برای تیم ما محسوب می شود در حالی که تیم چین از چنین شرایطی برخوردار نیست و بازیکنان ما خلاق و باهوش هستند ولی تیم حریف فاقد این ویژگی ها می باشد بنابراین ابزار موجود دردست مربی مهمتر است تا خود مربی است تا بازیکنان بتوانند تفکرات مربی را در داخل زمین پیاده کنند.

 

این پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به علت تعویض های مستمر کی روش در دفاع  تیم ملی اظهار کرد: این یک ضعف برای تیم ملی کشورمان محسوب می شود که تاکنون ارنج دفاعی مشخصی ندارد بر همین اساس ایراداتی به کی روش وارد شده درستش این است که ابتدا ارنج اصلی و مد نظر تیم  تشکیل شود سپس در صورت نیاز در بازی ها تعویض صورت بگیرد که متاسفانه هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است در هیچ جای دنیا هم چنین شیوه ای وجود ندارد ما در برابر تیم عراق می توانستیم  6 بازیکن را بسنجیم  تا ارنج اصلی تیم دستمان بیاید که عملی نشد.

 

وی در خصوص پیش بینی خود از قهرمانی تیم ملی کشورمان  در جام ملت های آسیا افزود: من از ابتدا عرض کردم تیم ملی کشورمان بی چون و چرا فینالیست است، با توجه به بازی های خوبی که بچه ها(به جزو بازی با عراق) تاکنون ارایه دادنند قهرمانی ایران تثبیت شده است .

 

وی با اشاره به نتیجه بازی تیم ملی کشورمان با تیم ملی چین یادآور شد گفت: در مقابل بازی با تیم چین حداقل با دو گل به پیروزی می رسیم، فقط باید بازیکنان با آرامش بازی کنند ما توانایی بردن تیم چین را داریم در صورتی که وارد بازی احساسی و حاشیه ای شویم به ضرر ما تمام می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مجلس مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع خبرگزاری شبستان شهید چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل تیم ملی چین محمد پنجعلی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای

نتایج تیم‌های ریکرو مردان و زنان کشورمان در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان