Web Analytics Made Easy - Statcounter

موفقیت تیم ملی فوتبال قطر حاصل فعال مدون و آکادمیک فوتبال این کشور با استفاده از زیرساخت‌های قابل توجه خصوصاً مجموعه کم نظیری مثل کمپ اسپایر است. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, در ترکیب 23 بازیکن معرفی شده قطر جهت حضور در جام ملت‌های آسیا, 19 بازیکن محصول مجموعه اسپایر دوحه بود و تنها 4 بازیکن از جمله اکرم عفیف بدون سابقه حضور در اسپایر عضو تیم ملی قطر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه اسپایر استعدادیابی و آموزش آکادمیک ورزشکاران را از سن 5 سالگی آغاز می‌کند و در مرحله نهایی نفرات برگزیده از سن 9 سالگی به صورت 24 ساعته فعالیت ورزشی همچنین تحصیل و سایر فعالیت‌های خود را در همین آکادمی دنبال می‌کنند.

در ترکیب تیم فعلی قطر که با شکست عربستان و عراق به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 صعود کرده نام 19 بازیکن دیده می‌شود که در آکادمی اسپایر شناسایی شده‌اند و حالا همین نفرات تیم ملی قطر را به جمع 8 تیم برتر جام ملت‌های آسیا رسانده‌اند.

بخش قابل توجهی از همین نفرات شاکله اصلی دو باشگاه السد و الدحیل را ایجاد کرده‌ که در سال‌های گذشته همواره از قدرت‌های برتر فوتبال آسیا در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بوده‌اند.

اشاره وسام رزق به بازی خوب تدارکاتی قطر با تیم بزرگ ایرانجام ملت‌های آسیا|قطر حریف کره‌جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی شد

 

انتهای پیام/

 

R7878/P1015135/S29,3,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال قطر جام ملت‌های آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال قطر جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال قطر جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال غرب اصفهان خبر می‌دهند.

به گزارش تابناک، هنوز علت این صداها مشخص نیست.

شهر قهجاورستان در نزدیکی فرودگاه اصفهان و پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی ارتش واقع است.

شماری از این تصاویر را می‌بینید.

تعداد بازدید : 786 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480     ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان   حسین دلیریان سخنگوی سازمان فضایی کشور با انتشار توییتی تاکید کرد: چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است. هنوز هیچ مستندانی از حمله وجود ندارد.    

تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاهی تاکید کرد پرواز‌های تهران، اصفهان و شیراز، فرودگاه ‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب  به حالت تعلیق درآمدند. این پروازها تا بدین لحظه لغو نشده است؛ مسافران پیش‌از عزیمت اطلاعات پرواز را چک کنند.

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • آیا بازیکنی که روی او خطا شده باید ضربه پنالتی را بزند؟
  • یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • میکرو بلاگر‌های اقتصادی در کمین جیب مردم
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم