Web Analytics Made Easy - Statcounter

بولت که مدتی را به دنبال ادامه دادن دوران ورزشی خود در فوتبال بود، اعلام بازنشستگی کرد. آفتاب‌‌نیوز : یوسین بولت، ستاره بی چون و چرای دو های سرعت تاریخ سال2017 از ورزش دو و میدانی بازنشسته شد و تمرکزش را روی فوتبال گذاشت. او حتی مدتی هم با تیم فوتبال دورتموند تمرین کرد و مدتی قبل شایعات زیادی در مورد عقد قرارداد با تیم استرالیایی سنترال کوست مرینرز به گوش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از بالا و پایین های زیاد این قرارداد نهایی نشد و علی رغم داشتن پیشنهاد از یک یا دو تیم دیگر، بولت تصمیم گرفت با تیمی قرارداد امضا نکند.
به نقل از بی بی سی، وی در آخرین اظهار نظر خود اعلام کرده است که قصد ادامه دادن ورزش فوتبال را هم ندارد و دوران ورزشی او به پایان رسیده است و قصد دارد وارد بیزینسی جدید شود.
دوران خوبی بود اما به پایان رسید. قصد ندارم بگویم که این دوران به خوبی پیش نرفت اما فکر می کنم ما آنطور که درست و صحیح بود وارد کار نشدیم. زندگی می کنید و چیز های جدید می آموزید.تجربه خوبی برایم بود.واقعا از بودن در یک تیم لذت بردم. 
حالا اما پای به عرصه یک شغل و بیزینس جدید می گذارم. چیز های زیادی پیش روی من است و می خواهم سعی کنم تا تبدیل به یک بیزینس من شوم.
طرفداری 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یوسین بولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد

به گزارش همشهری آنلاین جالب است بدانید که آلیسون بکر گلر برزیلی لیورپول رابطه خوبی با سرمربی پرسپولیس دارد و او را در اینستاگرام فالوو کرده است. آلیسون بکر را ویرا کشف کرد و این نکته را خودش در برنامه تلویزیونی گفت که البته نکته درستی هم بود.جالب اینکه دروازه‌بان برزیلی لیورپول از مدت‌ها قبل جزو دنبال کنندگان صفحه اوسمار ویرا محسوب می‌شود و رابطه خود را با مربی قدیمی‌اش حفظ کرده است.

اوسمار ویرا در برنامه فوتبال برتر گفت من آلیسون بکر را از خانه‌اش به زمین فوتبال بردم و استعداد او را کشف کردم. لیورپول با آلبسون بکر یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر جزیره است و در این راه با تیم‌های منچستر سیتی و آرسنال رقابت بسیار نزدیکی دارد.

کد خبر 846793 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • یوسین بولت و تکرار خوشحالی معروف جود بلینگام / فیلم
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)