Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@12:15:10 GMT

وحدت و همدلی مردم و مسئولان؛ رمز ماندگاری انقلاب

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۳۱۹۰

وحدت و همدلی مردم و مسئولان؛ رمز ماندگاری انقلاب

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان امروز 3 بهمن‌ماه در شورای هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که با حضور فرماندار و تمامی مسئولین شهرستان در دفتر خود برگزار شد، گفت: مؤثرترین عامل ماندگاری و پیشرفت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه ایرانی پس از انقلاب و رسیدن به چهل سالگی با توجه به تحریم‌ها و دشمنی‌ها و تفرقه افکنی‌های دشمن در هر زمان و ناکام ماندن دشمن از حصول نتیجه وحدت و همدلی میان مسئولین دولت و آحاد مردم جامعه و بها دادن به جوانان این مرز و بوم بوده است و این امر جای شکرگزاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه دشمن تلاش می‌کرد تا انقلاب را طی سال‌های متمادی و با حربه‌های مختلف با شکست مواجه کند، موفق نشد و با یاری خدا و وحدت مسئولین و مردم اکنون که در آستانه چهلمین سالگرد این پیروزی قرار داریم وظیفه تمام مسئولین و ارگان‌ها این است که اقدامات و کارهای انجام شده را طی این چهل سال به صورت مقایسه‌ای با قبل از انقلاب در قالب بنر و بروشور به طور واضح و روشن بی اضافه و بی کم و کاست به اطلاع مردم علی الخصوص قشر جوان شهرستان به طور مفید و مختصر قرار دهند.
وی افزود: این اقدام اذهان مردم و جوانان را از یاوه‌گویی‌ها و دروغ‌های دشمنان که سعی در تفرقه افکنی دارند پاک کرده و موجب می‌شود به واقعیات پیشرفت‌ها به طور روشن دست یابند و هر مسئولی که این امر را نادیده بگیرد از فرمان رهبری تخطی نموده و باید پاسخگو باشد و اگر ما درست کار نکنیم دشمن خلاف آن را به جوانان می باوراند.
حجت‌الاسلام موحدی افزود: امسال جشن انقلاب باید به صورتی خاص و ویژه برگزار شود چراکه دشمن تلاش می‌کرد که نظام جمهوری اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را نبیند.

مقایسه میان اقدامات صورت گرفته قبل و بعد از انقلاب در روشنگری «حقیقت انقلاب» موثر است
فرماندار شهرستان تویسرکان ضمن تاکید بر وحدت اسلامی و توجه به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر خودکفایی و نامگذاری سال ۹۷ به حمایت از کالای ایرانی که نتیجه اش ایجاد اشتغال در سطحی گسترده می باشد اعلام کرد: شهرستان تویسرکان نیز به این مقوله توجه کافی را نموده و با برداشتن موانع به کمک تمامی دستگاه‌های مربوطه و رفع مشکلات اداری در اسرع وقت، ایجاد هماهنگی‌های لازم به توسعه کارگاه‌ها و صنایع تولیدی و رونق اقتصادی بازار شهرستان تویسرکان و ایجاد اشتغال، گام‌های موثری را برداشته است.
وی تصریح کرد: نمونه بارز این اقدامات کسب رتبه نخست استانی در جذب و واگذاری تسهیلات ارزان قیمت به صنایع و کارگاه‌ها، طرح بزرگ و ملی سرشاخه کاری و پیوند گردو، ایجاد خزانه پیوندک گردو در سطحی وسیع، پروژه عظیم سد خرم رود ، احداث و افزایش کشت گلخانه ای ، چهار باند کردن جاده تویسرکان کنگاور و همچنین تویسرکان جوکار، تبدیل شهرستان به قطب دارویی غرب کشور، برگزاری جشنواره ملی گردو ، مبل و منبت و فرشبافی ، اخذ برند ملی و جهانی گردو و چندین پروژه موفق دیگر می‌باشد .
مومیوند در ادامه افزود: جوان محوری سرلوحه کار ما بوده و برای اکثر ادارات از جوانان قابل و لایق مدیر انتخاب کرده و اینگونه جوانان را وارد میدان مدیریتی و تصمیم گیری نموده ایم و تمام تلاش خود را در جهت ترقی و آبادانی شهرستان به کار خواهیم گرفت.
وی در پایان یادآور شد: باید تلاش کنیم که این وحدت و همدلی که سرمنشا تمام اتفاقات خوب در شهرستان بوده کمرنگ نشود و از همه نیروهای فرهیخته و کاردان چه ریش سفیدان با تجربه و چه جوانان پر شور و انرژی برای دستیابی به این امر عظیم یاری بجوییم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان وحدت انقلاب اسلامی چهل سالگی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان جشنواره وحدت و همدلی اقوام با حضور مهمانانی از کشورهای قزاقستان و ترکمنستان و مسئولین کشوری و استانی، عصر دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در میدان مختومقلی بندرترکمن برگزار شد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی ، اجرای موسیقی و جشنواره غذاهای محلی از جمله برنامه های این جشنواره بود.

حدود یک هزار نفر در این جشنواره حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد